- 5 Risultati
prezzo più basso: € 17,39, prezzo più alto: € 221,97, prezzo medio: € 68,67
1
Educational Research: Fundamentals for the Consumer: Fundamentals for the Consumer: United States Edition - McMillan, James H.
Ordina
da amazon.de
€ 31,89
Spedizione: € 3,991
OrdinaLink sponsorizzato
McMillan, James H.:

Educational Research: Fundamentals for the Consumer: Fundamentals for the Consumer: United States Edition - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 9780132596473

Pearson, Taschenbuch, Auflage: 6, 415 Seiten, Publiziert: 2011-03-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.27 kg, Verkaufsrang: 41965, Soziologie, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Schu… Altro …

Costi di spedizione:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.99) SerendipityBooksLtd
2
Ordina
da AbeBooks.de
€ 17,39
Spedizione: € 28,311
OrdinaLink sponsorizzato

McMillan, James H.:

Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition) - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 0132596474

[EAN: 9780132596473], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Pearson], Very Good Copy. Fast Shipment, Books

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 28.31 GoldenDragon, Houston, TX, U.S.A. [83663787] [Rating: 5 (von 5)]
3
Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition) - McMillan, James H.
Ordina
da AbeBooks.de
€ 18,17
Spedizione: € 30,041
OrdinaLink sponsorizzato
McMillan, James H.:
Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition) - edizione con copertina flessibile

2011

ISBN: 0132596474

[EAN: 9780132596473], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Pearson], very good, Books

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 30.04 GoldBooks, Austin, TX, U.S.A. [71454205] [Rating: 5 (von 5)]
4
Ordina
da AbeBooks.de
€ 53,95
Spedizione: € 32,551
OrdinaLink sponsorizzato
McMillan, James H.:
Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition) - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 0132596474

[EAN: 9780132596473], Neubuch, [PU: Pearson], Books

NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 32.55 Campbell Bookstore, Austin, TX, U.S.A. [83587969] [Rating: 5 (von 5)]
5
Ordina
da alibris.co.uk
€ 221,97
OrdinaLink sponsorizzato
McMillan, James H.:
Educational Research: Fundamentals for the Consumer (6th Edition) - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 9780132596473

paperback, Neubuch, [PU: Pearson]

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Newport Coast, CA, Bonita

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Educational Research: Fundamentals for the Consumer: Fundamentals for the Consumer: United States Edition

This book educates students to become intelligent consumers of educational research and introduces basic research principles to those who may eventually use research in their work. Principles for conducting research and criteria for evaluating its overall credibility are presented in a concise manner, with numerous excerpts from published studies, to enable students to learn to read, understand, and evaluate research, and judge the usefulness of the findings for educational practice. There is extensive use of aides to facilitate student learning, including chapter objectives, roadmaps and concept maps, study questions, consumer tips, over 150 examples from published articles (also includes full length articles), and author reflections. The Sixth Edition includes a more extensive presentation of experimental and quasi-experimental design, consistent with the current emphasis on conducting "scientific research," qualitative data analysis, effect size, and two new chapters devoted to mixed-method studies and action research.

Informazioni dettagliate del libro - Educational Research: Fundamentals for the Consumer: Fundamentals for the Consumer: United States Edition


EAN (ISBN-13): 9780132596473
ISBN (ISBN-10): 0132596474
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2011
Editore: Pearson
432 Pagine
Peso: 0,540 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2012-08-02T04:10:40+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-10-22T18:12:35+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0132596474

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-13-259647-4, 978-0-13-259647-3
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : james mcmillan
Titolo del libro: educational edition, educational research fundamentals for the consumer


< Per archiviare...