- 5 Risultati
prezzo più basso: € 7,78, prezzo più alto: € 113,20, prezzo medio: € 47,05
1
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - Ritter Frank, E., Josef Nerb  und Erno Lehtinen
Ordina
da booklooker.de
€ 26,90
Spedizione: € 3,001
OrdinaLink sponsorizzato
Ritter Frank, E., Josef Nerb und Erno Lehtinen:

In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - copertina rigida, flessible

2007, ISBN: 9780195178845

[PU: Oxford University Press], 238 Seiten Gebundene Ausgabe, Größe: 25.4 x 2 x 17.8 cm Gebrauchs- und Lagerspuren. Außen: verschmutzt, zerkratzt. 3454612/3 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, … Altro …

Costi di spedizione:Versand nach Deutschland. (EUR 3.00) Buchpark GmbH
2
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 8,46
(indicativi € 7,78)
Spedizione: € 34,951
OrdinaLink sponsorizzato

Ritter, Frank E. [Editor]; Nerb, Josef [Editor]; Lehtinen, Erno [Editor]; O'Shea, Timothy M. [Editor];:

In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures, 2) - copertina rigida, flessible

2007, ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, 7/30/2007. 1. Hardcover. Very Good. Very Good Condition - May show some limited signs of wear and may have a remainder mark. Pages and dust cover are intact and… Altro …

Costi di spedizione: EUR 34.95 Spellbound
3
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 79,56
(indicativi € 73,12)
Spedizione: € 36,511
OrdinaLink sponsorizzato
Ritter, Frank E. [Editor]; Nerb, Josef [Editor]; Lehtinen, Erno [Editor]; O'Shea, Timothy M. [Editor];:
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures, 2) - copertina rigida, flessible

2007

ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, 2007-07-30. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Oxford University Press, 2007-07-30, 6

Costi di spedizione: EUR 36.51 GridFreed LLC
4
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 15,53
(indicativi € 14,26)
Spedizione: € 19,281
OrdinaLink sponsorizzato
Editor-Frank E. Ritter; Editor-Josef Nerb; Editor-Erno Lehtinen; Editor-Timothy M. O'Shea:
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - copertina rigida, flessible

2007, ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, USA, 2007-07-30. Hardcover. Good., Oxford University Press, USA, 2007-07-30, 2.5

Costi di spedizione: EUR 19.28 Ergodebooks
5
In Order to Learn - Frank E. Ritter; Josef Nerb; Erno Lehtinen; Timothy O'Shea
Ordina
da lehmanns.de
€ 113,20
Spedizione: € 9,951
OrdinaLink sponsorizzato
Frank E. Ritter; Josef Nerb; Erno Lehtinen; Timothy O'Shea:
In Order to Learn - copertina rigida, flessible

2007, ISBN: 9780195178845

How the sequence of topics influences learning, Buch, Hardcover, [PU: Oxford University Press Inc], Oxford University Press Inc, 2007

Costi di spedizione:Versand in 10-20 Tagen. (EUR 9.95)

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
In Order to Learn

The order that material, for both facts and skills, is presented or explored by a learner can strongly influence what is learned, how fast performance increases, and sometimes, even that the material is learned at all. In this volume, the contributors argue that these effects are more pervasive and important than they have been treated. They explore some of the foundational topics in this area of intersection between psychology, machine learning, AI, cognitive modeling, education, and instructional design. They include case studies and present numerous questions that will lead to further research projects and provide food for thought for professionals working in these disciplines.

Informazioni dettagliate del libro - In Order to Learn


EAN (ISBN-13): 9780195178845
ISBN (ISBN-10): 019517884X
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2007
Editore: Oxford University Press Inc
501 Pagine
Peso: 0,709 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2007-06-07T07:34:26+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-12-20T18:20:10+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 019517884X

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-19-517884-X, 978-0-19-517884-5
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : josef pölzleitner, ritter, lehtinen, frank josef, shea, timothy, six josef, dieter schröder
Titolo del libro: influences, learning how learn, order learn, architecture and order, model, cognitive architecture, architectur, architecture sequences, the order the, zero sequence, models influence, architecture topic, topics


< Per archiviare...