- 5 Risultati
prezzo più basso: € 0,91, prezzo più alto: € 22,10, prezzo medio: € 7,08
1
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 1,00
(indicativi € 0,91)
Spedizione: € 13,651
OrdinaLink sponsorizzato
Chris Denove, James Power:

Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9781591841647

Portfolio. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library … Altro …

Costi di spedizione: EUR 13.65 Discover Books
2
Ordina
da AbeBooks.de
€ 3,75
Spedizione: € 68,441
OrdinaLink sponsorizzato

Power, James,Denove, Chris:

Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - edizione con copertina flessibile

2007, ISBN: 159184164X

[EAN: 9781591841647], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Portfolio], HPB, Connecting readers with great books since 1972! Used books may not include companion materials, and may have som… Altro …

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 68.44 HPB-Ruby, Dallas, TX, U.S.A. [65445138] [Rating: 5 (von 5)]
3
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 4,34
(indicativi € 3,97)
Spedizione: € 15,331
OrdinaLink sponsorizzato
Denove, Chris, Power, James:
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - libri usati

ISBN: 9781591841647

Portfolio. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light sta… Altro …

Costi di spedizione: EUR 15.33 Wonder Book
4
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 24,19
(indicativi € 22,10)
Spedizione: € 19,191
OrdinaLink sponsorizzato
Chris Denove, James Power:
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - edizione con copertina flessibile

2007, ISBN: 9781591841647

Portfolio Trade, 2007-06-26. Paperback. Used:Good., Portfolio Trade, 2007-06-26, 0

Costi di spedizione: EUR 19.19 Ergodebooks
5
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer
Ordina
da Kidsbooks.com
$ 4,99
(indicativi € 4,69)
OrdinaLink sponsorizzato
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - nuovo libro

ISBN: 9781591841647

Great quality bargain books! Media > Books > Print Books

Costi di spedizione:Zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer

For nearly four decades, J.D. Power and Associates has been measuring consumer satisfaction and helping businesses improve profits by paying attention to what customers really want. Now, the company has created the definitive book on how to boost profits by increasing customer satisfaction.

Informazioni dettagliate del libro - Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer


EAN (ISBN-13): 9781591841647
ISBN (ISBN-10): 159184164X
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2007
Editore: Portfolio
266 Pagine
Peso: 0,268 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2008-02-29T21:57:53+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2024-03-10T00:26:36+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 159184164X

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
1-59184-164-X, 978-1-59184-164-7
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : chris power, james christ
Titolo del libro: satisfaction every great company listens voice customer, because have voice, the voice, voice will with you


< Per archiviare...