- 5 Risultati
prezzo più basso: € 1,06, prezzo più alto: € 110,81, prezzo medio: € 27,10
1
International Tourism Identity and Change: 48 (SAGE Studies in International Sociology) - Marie-Francoise Lanfant
Ordina
da ZVAB.com
€ 1,61
Spedizione: € 2,411
OrdinaLink sponsorizzato
Marie-Francoise Lanfant:

International Tourism Identity and Change: 48 (SAGE Studies in International Sociology) - edizione con copertina flessibile

1995, ISBN: 0803975139

[EAN: 9780803975132], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 2.41], [PU: SAGE Publications Ltd, United Kingdom, London], MARIE FRANCOISE LANFANT INTERNATIONAL TOURISM IDENTITY AND CHANGE 48 SAGE … Altro …

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 2.41 WorldofBooks, Goring-By-Sea, WS, United Kingdom [51947087] [Rating: 5 (von 5)]
2
International Tourism -  Identity and Change - Lanfant, Marie- Francoise, John B. Allcock  und Edward M. Bruner
Ordina
da booklooker.de
€ 11,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato

Lanfant, Marie- Francoise, John B. Allcock und Edward M. Bruner:

International Tourism - Identity and Change - Prima edizione

2005, ISBN: 9780803975132

edizione con copertina flessibile

[PU: Sage Publications], X, 246 Seiten 21,5 x 14 cm Innen sauberer, guter Zustand. Handschritlicher Besitzvermerk auf der Vorsatzseite. Kleines Kreuz im Inhaltsverzeichnis. Softcover, Bro… Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) avelibro OHG
3
International Tourism - Identity and Change - Lanfant, Marie- Francoise, John B. Allcock und Edward M. Bruner
Ordina
da ZVAB.com
€ 11,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Lanfant, Marie- Francoise, John B. Allcock und Edward M. Bruner:
International Tourism - Identity and Change - Prima edizione

2005

ISBN: 0803975139

edizione con copertina flessibile

[EAN: 9780803975132], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Sage Publications], X, 246 Seiten Innen sauberer, guter Zustand. Handschritlicher Besitzvermerk auf der Vorsatzseite. … Altro …

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) avelibro OHG, Dinkelscherben, Germany [72099711] [Rating: 5 (von 5)]
4
International Tourism Identity and Change - Allcock, John B. (Herausgeber); Bruner, Edward M. (Herausgeber); Lanfant, Marie-Fancoise (Herausgeber)
Ordina
da Achtung-Buecher.de
€ 110,81
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Allcock, John B. (Herausgeber); Bruner, Edward M. (Herausgeber); Lanfant, Marie-Fancoise (Herausgeber):
International Tourism Identity and Change - nuovo libro

2000, ISBN: 0803975139

Kartoniert / Broschiert SOCIAL SCIENCE / Sociology / General, mit Schutzumschlag 11, [PU:Sage Publications UK]

Costi di spedizione:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 1,05
(indicativi € 1,06)
Spedizione: € 8,071
OrdinaLink sponsorizzato
Edward Bruner:
International Tourism Identity and Change: 48 (SAGE Studies in International Sociology) - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9780803975132

Paperback. Like New., 5

Costi di spedizione: EUR 8.07 World of Books Ltd

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
International Tourism: Identity And Change

`This book is one of several indications that the sociology of tourism is on the move.... these articles raise relevant important themes in the study of tourism.... The contributors to this very readable book provide valuable insights, many of which have been derived from empirical research, that should interest anyone involved in the study of international tourism. And by moving us away from polarised positions over the social impact of tourism toward more complex but also more considered perspectives they have also helped alter the agenda for future research' - David Harrison, University of Sussex Tourism is becoming an increasingly prominent feature of contemporary life. More of us travel for pleasure than ever before, yet the social scientific literature on tourism is relatively scant. This book provides an original contribution to the field of tourist studies. The contributors to International Tourism reconceptualize the local and the global, avoiding such crude oppositions as centre v periphery, modern v traditional, macro v micro and North v South. Instead, they demonstrate that the local cannot be understood without the global, and that the global can never be isolated from the regional setting within which it operates. Providing new insights into theories of touristic practice, this volume places tourism within the same framework as other transnational global studies.

Informazioni dettagliate del libro - International Tourism: Identity And Change


EAN (ISBN-13): 9780803975132
ISBN (ISBN-10): 0803975139
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 1995
Editore: SAGE Publications Ltd
256 Pagine
Peso: 0,342 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2007-11-30T19:43:50+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-12-16T14:02:09+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780803975132

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-8039-7513-9, 978-0-8039-7513-2
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : lanfant, john allcock, françois brune, harrison, bruner, francois brune
Titolo del libro: international sociology


< Per archiviare...