- 5 Risultati
prezzo più basso: € 3,28, prezzo più alto: € 59,72, prezzo medio: € 19,55
1
Shopper Intimacy: a Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success by Rick, Blatt, Dick DeHerder - Rick, Blatt, Dick DeHerder
Ordina
da BetterWorldBooks.com
€ 7,29
OrdinaLink sponsorizzato
Rick, Blatt, Dick DeHerder:

Shopper Intimacy: a Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success by Rick, Blatt, Dick DeHerder - libri usati

ISBN: 9780137075430

In "Shopper Intimacy," two world-renowned retail experts draw on unprecedented in-store research to illuminate how shoppers actually "think," "feel," and" act" in retail environments. The… Altro …

used in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
2
Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success - DeHerder, Rick
Ordina
da AbeBooks.de
€ 17,30
Spedizione: € 66,721
OrdinaLink sponsorizzato

DeHerder, Rick:

Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success - copertina rigida, flessible

2010, ISBN: 013707543X

[EAN: 9780137075430], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: FT Press 2010-09-13], Item is in very good condition. If supplemental codes/CDs for textbooks are required please contact us prio… Altro …

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 66.72 LowKeyBooks, Sumas, WA, U.S.A. [65875000] [Rating: 4 (von 5)]
3
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 3,51
(indicativi € 3,28)
Spedizione: € 17,861
OrdinaLink sponsorizzato
Blatt, Dick,Deherder, Richard:
Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success (Pearson Custom Business Resources) - copertina rigida, flessible

2010

ISBN: 9780137075430

Ft Pr, 2010-09-13. Hardcover. Good. 0.9449 9.1339 6.1417. Ex library copy with usual markings., Ft Pr, 2010-09-13, 2.5

Costi di spedizione: EUR 17.86 Schwabe Books
4
Ordina
da alibris.co.uk
€ 10,14
OrdinaLink sponsorizzato
Deherder, Richard:
Shopper Intimacy: a Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success (Pearson Custom Business Resources) - copertina rigida, flessible

2010, ISBN: 9780137075430

Hard cover, Minimal signs of wear., Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: FT Press]

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Hillsboro, OR, Goodwill Books
5
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 67,29
(indicativi € 59,72)
Spedizione: € 18,441
OrdinaLink sponsorizzato
Deherder, Richard; Blatt, Dick:
Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success (Pearson Custom Business Resources) - copertina rigida, flessible

2010, ISBN: 9780137075430

Ft Pr, 2010-09-13. Hardcover. New., Ft Pr, 2010-09-13, 6

Costi di spedizione: EUR 18.44 GridFreed LLC

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success

(at)lt;P style="MARGIN: 0px" soNormal(at)gt;In (at)lt;I(at)gt;Shopper Intimacy(at)lt;/I(at)gt;, two world-renowned retail experts draw on unprecedented in-store research to illuminate how shoppers actually (at)lt;I(at)gt;think(at)lt;/I(at)gt;, (at)lt;I(at)gt;feel(at)lt;/I(at)gt;, and(at)lt;I(at)gt; act(at)lt;/I(at)gt; in retail environments. Then, they introduce the Retail Ecosystem Analytics Program (REAP), a rigorous, complete methodology for transforming this knowledge into winning campaigns, products, and formats.(at)lt;/P(at)gt;

Informazioni dettagliate del libro - Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success


EAN (ISBN-13): 9780137075430
ISBN (ISBN-10): 013707543X
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: FINANCIAL TIMES PRENTICE HALL
256 Pagine
Peso: 0,478 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2010-10-03T12:41:18+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-12-02T20:43:16+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 013707543X

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-13-707543-X, 978-0-13-707543-0
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : dick herder, dick richards, blatt, dehe
Titolo del libro: success, marketing intelligence, shopper marketing, business, intimacy, blatt, leveraging


< Per archiviare...