- 5 Risultati
prezzo più basso: € 8,56, prezzo più alto: € 37,95, prezzo medio: € 24,14
1
Idolized: Music, Media, and Identity in American Idol Katherine L. Meizel Author
Ordina
da BarnesandNoble.com
€ 26,00
OrdinaLink sponsorizzato

Idolized: Music, Media, and Identity in American Idol Katherine L. Meizel Author - nuovo libro

ISBN: 9780253222718

The hit television program American Idol provides a stage where the politics of national, regional, ethnic, and religious identity are performed for millions of viewers. Diversity is care… Altro …

new in stock. Costi di spedizione:plus verzendkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
2
Idolized : Music, Media, and Identity in American Idol by Katherine L. Meizel - Katherine L. Meizel
Ordina
da BetterWorldBooks.com
€ 8,56
OrdinaLink sponsorizzato

Katherine L. Meizel:

Idolized : Music, Media, and Identity in American Idol by Katherine L. Meizel - libri usati

ISBN: 9780253222718

The hit television program American Idol provides a stage where thepolitics of national, regional, ethnic, and religious identity are performed formillions of viewers. Diversity is carefu… Altro …

used in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
3
Idolized: Music, Media, and Identity in American Idol (Ethnomusicology Multimedia) - Meizel, Katherine L.
Ordina
da amazon.co.uk
£ 16,16
(indicativi € 18,76)
Spedizione: € 5,571
OrdinaLink sponsorizzato
Meizel, Katherine L.:
Idolized: Music, Media, and Identity in American Idol (Ethnomusicology Multimedia) - edizione con copertina flessibile

2011

ISBN: 9780253222718

Indiana University Press, Paperback, 320 Seiten, Publiziert: 2011-02-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.45 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Rock, Styles, Music, Arts & P… Altro …

Costi di spedizione:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.57)
4
Idolized: Music, Media, and Identity in American Idol - Meizel, Katherine L.
Ordina
da booklooker.de
€ 37,95
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Meizel, Katherine L.:
Idolized: Music, Media, and Identity in American Idol - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 9780253222718

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: INDIANA UNIV PR], How a TV show changed the way we hear America singingÜber den AutorKatherine Meizel is Visiting Assistant Professor at the Oberli… Altro …

Costi di spedizione:Geen verzendingskosten. (EUR 0.00) Moluna GmbH
5
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 32,50
(indicativi € 29,41)
Spedizione: € 19,001
OrdinaLink sponsorizzato
Katherine L. Meizel:
Idolized: Music, Media, and Identity in American Idol (Ethnomusicology Multimedia) - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 9780253222718

Indiana University Press, 2011-02-16. Paperback. Used:Good., Indiana University Press, 2011-02-16, 0

Costi di spedizione: EUR 19.00 Ergodebooks

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Idolized: Music, Media, and Identity in American Idol Katherine L. Meizel Author

The hit television program American Idol provides a stage where thepolitics of national, regional, ethnic, and religious identity are performed formillions of viewers. Diversity is carefully highlighted and coached into a viablecommodity by judges, argues Katherine Meizel, with contestants packaged intofamiliar portraits of American identities. Consumer choice, as expressed by audiencevoting, also shapes the course of the show -- negotiating ideas of democracy andopportunity closely associated with the American Dream. Through interviews withaudience members and participants, and careful analyses of television broadcasts, commercial recordings, and print and online media, Meizel demonstrates thatcommercial music and the music industry are not simply forces to be criticized orresisted, but critical sites for redefining American culture.

Informazioni dettagliate del libro - Idolized: Music, Media, and Identity in American Idol Katherine L. Meizel Author


EAN (ISBN-13): 9780253222718
ISBN (ISBN-10): 0253222710
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: Indiana University Press Core >1 >T
248 Pagine
Peso: 0,452 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2009-10-11T03:36:22+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2024-03-03T11:09:30+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0253222710

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-253-22271-0, 978-0-253-22271-8
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : katherine
Titolo del libro: ethnomusicology, american music, ido, will music, multimedia, american idol, music media


< Per archiviare...