- 5 Risultati
prezzo più basso: € 2,49, prezzo più alto: € 5,11, prezzo medio: € 3,90
1
Ordina
da alibris.co.uk
€ 5,11
OrdinaLink sponsorizzato
Mary Bragg & Andrew Bragg:

Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - edizione con copertina flessibile

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Gebraucht, guter Zustand, Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking … Altro …

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Milton Keynes, Buckinghamshire, Brit Books
2
Ordina
da alibris.co.uk
€ 4,96
OrdinaLink sponsorizzato

Mary Bragg, Andrew Bragg:

Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - edizione con copertina flessibile

2005, ISBN: 9780273663256

paperback, Gebraucht, guter Zustand, All orders are dispatched within 1 working day from our UK warehouse. Established in 2004, we are dedicated to recycling unwanted books on behalf of a… Altro …

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Ammanford, Carms, Goldstone Books
3
Ordina
da alibris.co.uk
€ 2,49
OrdinaLink sponsorizzato
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - edizione con copertina flessibile

2005

ISBN: 9780273663256

Paperback, **Simply Brit** Shipped with Premium postal service within 24 hours from the UK with impressive delivery time. We have dispatched from our book depository; items of good condit… Altro …

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Milton Keynes, Buckinghamshire, Brit Books
4
Ordina
da alibris.co.uk
€ 2,63
OrdinaLink sponsorizzato
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - edizione con copertina flessibile

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. This book is in good condition but will show signs of previous ownership. Please expect some creasing to the spine and/or … Altro …

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Gloucester, GLOS, Reuseabook
5
Ordina
da alibris.co.uk
€ 4,33
OrdinaLink sponsorizzato
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - edizione con copertina flessibile

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. Though second-hand, the book is still in very good shape. Minimal signs of usage may include very minor creasing on the co… Altro …

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Gloucester, GLOS, Reuseabook

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Bragg, M: Developing New Business Ideas: A step-by-step guide to creating new business ideas worth backing (Financial Times Series)

How do you take a promising thought and develop it into an enterprise worth backing? Developing New Business Ideas is an imaginative and interactive companion to converting creativity into successful enterprise.

Informazioni dettagliate del libro - Bragg, M: Developing New Business Ideas: A step-by-step guide to creating new business ideas worth backing (Financial Times Series)


EAN (ISBN-13): 9780273663256
ISBN (ISBN-10): 0273663259
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2005
Editore: Rust, Rolf-Dieter
Peso: 0,566 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2007-10-10T15:46:50+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2024-02-18T14:50:02+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0273663259

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-273-66325-9, 978-0-273-66325-6
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : bragg, step step, pearson mary, andrew prentice
Titolo del libro: idea, developing new business ideas, step, business guide, worth, financial times


< Per archiviare...