- 5 Risultati
prezzo più basso: € 136,08, prezzo più alto: € 190,81, prezzo medio: € 161,67
1
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems
Ordina
da Orellfuessli.ch
CHF 200,90
(indicativi € 190,81)
Spedizione: € 17,101
OrdinaLink sponsorizzato

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - nuovo libro

2006, ISBN: 9780387231860

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic info… Altro …

Nr. 24488740. Costi di spedizione:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.10)
2
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Moller
Ordina
da hive.co.uk
£ 118,58
(indicativi € 136,08)
OrdinaLink sponsorizzato

Sebastian Moller:

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - nuovo libro

ISBN: 9780387231860

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic info… Altro …

No. 9780387231860. Costi di spedizione:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
3
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Möller
Ordina
da eBook.de
€ 160,49
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Sebastian Möller:
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - nuovo libro

ISBN: 9780387231860

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems: ab 160.49 € eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Technik Springer-Verlag GmbH eBook als pdf, Springer-Verlag GmbH

Costi di spedizione:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Möller
Ordina
da lehmanns.de
€ 160,49
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Sebastian Möller:
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - nuovo libro

2006, ISBN: 9780387231860

eBooks, eBook Download (PDF), 2005, [PU: Springer US], Springer US, 2006

Costi di spedizione:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Sebastian Möller
Ordina
da lehmanns.de
€ 160,49
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Sebastian Möller:
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - nuovo libro

2006, ISBN: 9780387231860

2005, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer US]

Costi di spedizione:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro

Informazioni dettagliate del libro - Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems


EAN (ISBN-13): 9780387231860
ISBN (ISBN-10): 0387231862
Anno di pubblicazione: 2006
Editore: Springer US
469 Pagine
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2007-07-01T18:53:10+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2022-10-27T09:37:35+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0387231862

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-387-23186-2, 978-0-387-23186-0
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : moll sebastian, möller
Titolo del libro: telephone, dialogue, systems art


Dati dell'editore

Autore: Sebastian Möller
Titolo: Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems
Editore: Springer; Springer US
469 Pagine
Anno di pubblicazione: 2005-12-28
New York; NY; US
Lingua: Inglese
149,79 € (DE)
154,00 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
XIX, 469 p. 145 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Technik/Elektronik, Elektrotechnik, Nachrichtentechnik; Elektrotechnik; Verstehen; Phase; Quality of Service; Quality of Service (QoS); Signal; communication; information; speech recognition; B; Electrical and Electronic Engineering; Signal, Speech and Image Processing; Communications Engineering, Networks; User Interfaces and Human Computer Interaction; Engineering; Elektronik; Digitale Signalverarbeitung (DSP); Nachrichtententechnik, Telekommunikation; Mensch-Computer-Interaktion; BB

Motivation and Introduction.- Quality of Human-Machine Interaction over the Phone.- Assessment and Evaluation Methods.- Speech Recognition Performance over the Phone.- Quality of Synthesized Speech over the Phone.- Quality of Spoken Dialogue Systems.- Final Conclusions and Outlook.
First book which gives a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of these services Provides a tool for classifying assessment and evaluation methods, for planning and interpreting evaluation experiments, and for estimating quality on the basis of system characteristics;

< Per archiviare...