ISBN: 9780761988526
[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN], This book covers the fundamentals of research, including all the basic elements of method, techniques and analysis. The presentation is from primarily a … Altro …
booklooker.de buecher.de GmbH & Co. KG Costi di spedizione:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 0761988521
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Altro …
Thriftbooks.com used Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten, Costi di spedizione aggiuntivi Details... |
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Altro …
BetterWorldBooks.com Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten, Costi di spedizione aggiuntivi Details... |
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research 1st Edition Author :Gerald S. Albaum 9780761988526 0761988521, [PU: SAGE Publications]
printsasia.de new Costi di spedizione: EUR 0.00 Details... |
ISBN: 9780761988526
NA Research, Marketing, Sage Publications
Printsasia new Costi di spedizione: EUR 0.00 Details... |
ISBN: 9780761988526
[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN], This book covers the fundamentals of research, including all the basic elements of method, techniques and analysis. The presentation is from primarily a … Altro …
ISBN: 0761988521
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Altro …
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Altro …
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research 1st Edition Author :Gerald S. Albaum 9780761988526 0761988521, [PU: SAGE Publications]
ISBN: 9780761988526
NA Research, Marketing, Sage Publications
Dati bibliografici del miglior libro corrispondente
Autore: | |
Titolo: | |
ISBN: |
Informazioni dettagliate del libro - Fundamentals of Marketing Research
EAN (ISBN-13): 9780761988526
ISBN (ISBN-10): 0761988521
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2004
Editore: SAGE PUBN INC
896 Pagine
Peso: 1,910 kg
Lingua: eng/Englisch
Libro nella banca dati dal 2007-12-02T19:22:39+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2017-08-08T01:41:38+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0761988521
ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-7619-8852-1, 978-0-7619-8852-6
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : scott smith
Titolo del libro: marketing research, marketing fundamentals
Altri libri che potrebbero essere simili a questo:
Ultimo libro simile:
9781412979108 Bundle: Smith: Fundamentals of Marketing Research and SPSS Student Version 17.0 (Scott M. Smith)
< Per archiviare...