- 5 Risultati
prezzo più basso: € 0,63, prezzo più alto: € 14,95, prezzo medio: € 8,71
1
Global Media Economics: Commercialization, Concentration and Integration of World Media Markets - Alan B. Albarran, Sylvia Chan-Olmsted
Ordina
da amazon.com
$ 17,61
(indicativi € 14,95)
OrdinaLink sponsorizzato
Alan B. Albarran, Sylvia Chan-Olmsted:

Global Media Economics: Commercialization, Concentration and Integration of World Media Markets - copertina rigida, flessible

ISBN: 081382690X

[SR: 14177956], Hardcover, [EAN: 9780813826905], Iowa State Pr, Iowa State Pr, Book, [PU: Iowa State Pr], Iowa State Pr, Examines economic effects and interrelationships of mass media in … Altro …

  - Gebraucht. Costi di spedizione:Usually ships in 1-2 business days., Costi di spedizione aggiuntivi anybookltduk
2
Global Media Economics - Alan Albarran
Ordina
da amazon.co.uk
£ 0,56
(indicativi € 0,63)
Spedizione: € 4,801
OrdinaLink sponsorizzato

Alan Albarran:

Global Media Economics - copertina rigida, flessible

1998, ISBN: 081382690X

[SR: 10158791], Hardcover, [EAN: 9780813826905], Wiley-Blackwell, Wiley-Blackwell, Book, [PU: Wiley-Blackwell], 1998-08-01, Wiley-Blackwell, 659886, Biographies & Histories, 659896, Biogr… Altro …

  - Gebraucht. Costi di spedizione:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 4.80) anybookltd
3
Global Media Economics : Commercialization, Concentration and Integration of World Media Markets
Ordina
da BetterWorldBooks.com
€ 4,34
OrdinaLink sponsorizzato
Global Media Economics : Commercialization, Concentration and Integration of World Media Markets - libri usati

ISBN: 9780813826905

As anyone following the fortunes of the likes of ABC and Disney, Ted Turner and Rupert Murdoch, and Times-Warner Communications can easily see, the media are not just big news. They are b… Altro …

used in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
4
Global Media Economics - Albarran, Alan
Ordina
da amazon.co.uk
£ 8,88
(indicativi € 10,43)
Spedizione: € 5,641
OrdinaLink sponsorizzato
Albarran, Alan:
Global Media Economics - copertina rigida, flessible

1998, ISBN: 9780813826905

Wiley?Blackwell, Hardcover, 360 Seiten, Publiziert: 1998-08-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.68 kg, Special Features, Books, Economic Policy & Development, Economics, Business, Financ… Altro …

Gut Costi di spedizione:Usually dispatched within 7 to 8 days. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.64) ErgodeBooks Ships From USA
5
Ordina
da Biblio.com
$ 15,58
(indicativi € 13,22)
Spedizione: € 3,371
OrdinaLink sponsorizzato
Alan Albarran:
Global Media Economics: Commercialization, Concentration and Integration of World Media Markets - libri usati

ISBN: 9780813826905

Iowa State Press. Used - Acceptable. Shows definite wear, and perhaps considerable marking on inside. 100% Money Back Guarantee. Shipped to over one million happy customers. Your purcha… Altro …

  - Costi di spedizione: EUR 3.37 Better World Books

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Global Media Economics

Examines economic effects and interrelationships of mass media in countries and regions of the world, taking into account factors such as developing technologies, political agreements, and business trade, takeovers, mergers, and consolidations. Designed as a companion text to the publisher's Media Economics: Understanding Markets, Industries and Concepts . Useful as a text for college courses in media economics, international communications, and comparative systems, and as a reference. Annotation c. by Book News, Inc., Portland, Or.

Informazioni dettagliate del libro - Global Media Economics


EAN (ISBN-13): 9780813826905
ISBN (ISBN-10): 081382690X
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 1935
Editore: Wiley?Blackwell

Libro nella banca dati dal 2007-05-27T10:55:42+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-07-13T23:10:32+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 081382690X

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-8138-2690-X, 978-0-8138-2690-5
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : olmsted, albarran
Titolo del libro: global economics, media


< Per archiviare...