- 5 Risultati
prezzo più basso: € 3,85, prezzo più alto: € 32,95, prezzo medio: € 12,38
1
FusionBranding : How to Forge Your Brand for the Future - Wreden, Nick, Jr.
Ordina
da Thriftbooks.com
$ 4,87
(indicativi € 4,15)
OrdinaLink sponsorizzato
Wreden, Nick, Jr.:

FusionBranding : How to Forge Your Brand for the Future - libri usati

2005, ISBN: 0971744203

Department store magnate John Wanamaker once famously said, "Half my advertising is wasted, I just don't know which half." Once companies could establish brands while ignoring such accoun… Altro …

  - used Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten, Costi di spedizione aggiuntivi
2
Ordina
da Indigo.ca
(indicativi € 32,95)
OrdinaLink sponsorizzato

Wreden:

FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future - nuovo libro

ISBN: 9780971744202

FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future by brand futurist Nick Wreden represents a fresh look at branding imperatives, especially for companies selling to other businesses.… Altro …

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi
3
FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future - Wreden, Nick
Ordina
da AbeBooks.com
€ 3,85
Spedizione: € 7,131
OrdinaLink sponsorizzato
Wreden, Nick:
FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future - copertina rigida, flessible

ISBN: 0971744203

[EAN: 9780971744202], Used, good, [PU: Accountability Press], Business & Economics|Management, Business & Economics|Marketing|General, Business & Economics|Marketing|Industrial, Jacket, .… Altro …

  - NOT NEW BOOK Costi di spedizione: EUR 7.13 Wonder Book, Frederick, MD, U.S.A. [8895] [Rating: 5 (of 5)]
4
FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future - Wreden, Nick
Ordina
da AbeBooks.com
€ 4,03
Spedizione: € 4,011
OrdinaLink sponsorizzato
Wreden, Nick:
FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future - libri usati

2002, ISBN: 0971744203

[EAN: 9780971744202], Used, very good, [PU: Accountability Press], Ships from Reno, NV. Former Library book. Great condition for a used book! Minimal wear.

  - NOT NEW BOOK Costi di spedizione: EUR 4.01 Better World Books: West, Reno, NV, U.S.A. [4720790] [Rating: 5 (of 5)]
5
Ordina
da Biblio.com
$ 19,00
(indicativi € 16,94)
OrdinaLink sponsorizzato
Wreden, Nick,:
Fusion Branding, How to Forge Your Brand for the Future, - copertina rigida, flessible

2002, ISBN: 9780971744202

2002. 2002. Hardcover. Very Good. Very Good Very good Accountability Press, Hardback/dust jacket/very good co ndition, ., 2002, 2002

  - Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi BookDepart

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Fusionbranding: How to Forge Your Brand for the Future

FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future by brand futurist Nick Wreden represents a fresh look at branding imperatives, especially for companies selling to other businesses. Core principles of FusionBranding are illustrated with numerous case studies. Each chapter includes a FutureView, which looks at branding in 2005 and beyond, Takeaways, in-depth questions that can help apply FusionBranding principles, and Resources that features books and Web sites about FusionBranding principles.

Informazioni dettagliate del libro - Fusionbranding: How to Forge Your Brand for the Future


EAN (ISBN-13): 9780971744202
ISBN (ISBN-10): 0971744203
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2002
Editore: Accountability Press

Libro nella banca dati dal 2008-02-07T11:03:58+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2017-07-31T10:13:55+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0971744203

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-9717442-0-3, 978-0-9717442-0-2
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : nick brand
Titolo del libro: brand, future brands


< Per archiviare...