- 5 Risultati
prezzo più basso: € 3,19, prezzo più alto: € 72,51, prezzo medio: € 23,28
1
Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies - Ball-Rokeach, Sandra, Katz, Vikki S. Matsaganis, Matthew D.
Ordina
da amazon.fr
€ 72,51
Spedizione: € 0,011
OrdinaLink sponsorizzato
Ball-Rokeach, Sandra, Katz, Vikki S. Matsaganis, Matthew D.:

Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies - Prima edizione

2010, ISBN: 9781412959131

SAGE Publications, Inc, Broché, Auflage: 1, 336 Seiten, Publiziert: 2010-05-27T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, 1.3 kg, Livres anglais et étrangers, Boutiques, Livres, Communication, Hist… Altro …

Costi di spedizione:En stock. Lieferung von Amazon. (EUR 0.01) Amazon.fr
2
Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies
Ordina
da ebay.com
$ 7,26
(indicativi € 6,62)
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies - libri usati

ISBN: 1412959136

Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societiesby Matsaganis, Matthew D.; Katz, Vikki S.; Ball-Rokeach, SandraPages can have notes/highlighting. Spine may show signs of we… Altro …

99.3. Costi di spedizione:Versandkostenfrei, Versand zum Fixpreis, 605** Aurora. (EUR 0.00) thrift.books
3
Ordina
da alibris.com
$ 3,50
(indicativi € 3,19)
Spedizione: € 3,641
OrdinaLink sponsorizzato
Matsaganis, Matthew D.; Katz, Vikki S.; Ball-Rokeach, Sandra:
Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies - edizione con copertina flessibile

2010

ISBN: 9781412959131

Softcover, Used, Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less., [PU: Sage Publications, Inc]

Costi di spedizione: EUR 3.64 Dallas, TX, ThriftBooks-Dallas
4
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 3,71
(indicativi € 3,41)
Spedizione: € 16,801
OrdinaLink sponsorizzato
Matsaganis, Matthew D.:
Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies - libri usati

ISBN: 9781412959131

UsedAcceptable. Corners are bent. Cover has some rubbing and edgewear. Access codes, CD's, and other accessories may not be included. All items ship Mon-Fri, 0

Costi di spedizione: EUR 16.80 Goodwill
5
Understanding Ethnic Media : Producers, Consumers, and Societies - Matthew D. Matsaganis
Ordina
da Knetbooks.com
€ 30,69
OrdinaLink sponsorizzato
Matthew D. Matsaganis:
Understanding Ethnic Media : Producers, Consumers, and Societies - nuovo libro

ISBN: 9781412959131

Understanding Ethnic Media : Producers, Consumers, and Societies Paperback Rentals, SAGE Publications, Inc

new in stock. Costi di spedizione:plus shipping costs., Costi di spedizione aggiuntivi

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies

At present, the picture of the ethnic media is an incomplete one: While there is significant material on the portrayal of ethnic minorities in the mainstream media (and on how these representations affect ethnic perceptions), there is very little material/research on how the media produced by ethnic communities, for ethnic communities affect (1) the perceptions of self and of the ethnic community and (2) how the production and consumption of ethnic media affects the character of the larger media landscape. Understanding Ethnic Media approaches the ethnic media from the consumers' point of view AND the producers' vantage point, as changes that occur in the ethnic community affect the media, and vice versa. This accessible textbook strives to bridge the gap between the consumer and the production-centered research as it examines the relationships (a) between the ethnic media available in particular markets and (b) between the ethnic and mainstream media.

Informazioni dettagliate del libro - Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies


EAN (ISBN-13): 9781412959131
ISBN (ISBN-10): 1412959136
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: SAGE Publications, Inc
336 Pagine
Peso: 0,599 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2009-12-23T13:07:08+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-08-03T13:42:32+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1412959136

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
1-4129-5913-6, 978-1-4129-5913-1
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : rokeach, ball, katz, matsaganis matthew
Titolo del libro: understanding media, understanding ethnic, the producers


< Per archiviare...