- 5 Risultati
prezzo più basso: € 4,77, prezzo più alto: € 37,16, prezzo medio: € 16,65
1
Marketing Research: Methodological Foundations - Iacobucci, Professor Dawn, Churchill Jr., Gilbert A
Ordina
da amazon.co.uk
£ 20,05
(indicativi € 23,38)
Spedizione: € 5,601
OrdinaLink sponsorizzato
Iacobucci, Professor Dawn, Churchill Jr., Gilbert A:

Marketing Research: Methodological Foundations - copertina rigida, flessible

2009, ISBN: 9781439081013

South Western Educational Publishing, Hardcover, Auflage: 10th ed. 604 Seiten, Publiziert: 2009-10-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.29 kg, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketi… Altro …

Costi di spedizione:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.60)
2
Ordina
da AbeBooks.de
€ 4,77
Spedizione: € 105,631
OrdinaLink sponsorizzato

Iacobucci, Dawn,Churchill, Gilbert A.:

Marketing Research: Methodological Foundations (with Qualtrics Card) - copertina rigida, flessible

2009, ISBN: 1439081018

[EAN: 9781439081013], Gebraucht, guter Zustand, [PU: South-Western College Pub], Connecting readers with great books since 1972! Used textbooks may not include companion materials such as… Altro …

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 105.63 HPB-Red, Dallas, TX, U.S.A. [71054723] [Rating: 5 (von 5)]
3
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 6,69
(indicativi € 6,19)
Spedizione: € 9,701
OrdinaLink sponsorizzato
Iacobucci, Dawn, Churchill, Gilbert A.:
Marketing Research: Methodological Foundations (with Qualtrics Card) - libri usati

ISBN: 9781439081013

South-Western College Pub. 10. Acceptable. Acceptable. Heavy wear. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported, South-Western College Pub, 2.5

Costi di spedizione: EUR 9.70 BooksRun
4
Ordina
da alibris.co.uk
€ 11,76
OrdinaLink sponsorizzato
Iacobucci, Dawn, Churchill, Gilbert A.:
Marketing Research: Methodological Foundations (With Qualtrics Card) - copertina rigida, flessible

2009, ISBN: 9781439081013

Other, Heavy wear. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported., Gebraucht, [PU: South-Western College Pub]

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Philadelphia, PA, BooksRun
5
Ordina
da AbeBooks.de
€ 37,16
Spedizione: € 30,531
OrdinaLink sponsorizzato
Iacobucci, Dawn; Churchill, Gilbert A.:
Marketing Research: Methodological Foundations (with Qualtrics Card) - copertina rigida, flessible

2009, ISBN: 1439081018

[EAN: 9781439081013], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: South-Western College Pub], Books

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 30.53 Hafa Adai Books, Moncks Corner, SC, U.S.A. [82795001] [Rating: 5 (von 5)]

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Marketing Research: Methodological Foundations

Learn the keys to the six stages of successful marketing research as you study both qualitative and quantitative marketing research techniques in this market-leading book. Recognized as the standard for mastering today's marketing research, Iacobucci/Churchill's MARKETING RESEARCH: METHODOLOGICAL FOUNDATIONS, Tenth Edition, shows you how to make each stage of marketing research work for you as you confront actual business challenges. You gain both a strong conceptual and a practical understanding of marketing research as this book examines some of marketing research's most important emerging topics and tools. New Qualtrics? research activities introduce you to this popular online survey tool, while proven applications, clear explanations, and timely cases ensure MARKETING RESEARCH: METHODOLOGICAL FOUNDATIONS, Tenth Edition, is an ideal learning tool now and an invaluable reference tool for you to use throughout your professional career.

Informazioni dettagliate del libro - Marketing Research: Methodological Foundations


EAN (ISBN-13): 9781439081013
ISBN (ISBN-10): 1439081018
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2009
Editore: South Western Educational Publishing
604 Pagine
Peso: 1,297 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2010-09-06T09:17:10+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2024-04-01T21:18:37+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1439081018

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
1-4390-8101-8, 978-1-4390-8101-3
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : gilbert churchill, dawn iacobucci
Titolo del libro: marketing research methodological foundations, access, card


< Per archiviare...