- 5 Risultati
prezzo più basso: € 27,50, prezzo più alto: € 65,64, prezzo medio: € 41,90
1
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - Anon
Ordina
da AbeBooks.de
€ 43,19
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Anon:

The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - copertina rigida, flessible

2010, ISBN: 1444658506

[EAN: 9781444658507], Neubuch, [PU: Read Books], TECHNOLOGY & ENGINEERING / (GENERAL), nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - This early works is a comprehensive … Altro …

NEW BOOK. Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Ordina
da lehmanns.de
€ 27,50
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato

Anon.:

The Motor Electrical Manual - A Practical And Fully Illustrated Handbook And Guide For All Motorists, Describing In Simple Language The Principles, Constuction And Working Of The Electrical Appliances Used On Cars. How To Keep Ignition, Lighting, Starting - copertina rigida, flessible

2010, ISBN: 9781444658507

Buch, Hardcover, [PU: Read Books], Read Books, 2010

Costi di spedizione:Lieferzeit auf Anfrage. (EUR 0.00)
3
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - Anon; Rodgers, John
Ordina
da Achtung-Buecher.de
€ 45,14
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Anon; Rodgers, John:
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - copertina rigida, flessible

2010

ISBN: 1444658506

Gebundene Ausgabe TECHNOLOGY & ENGINEERING / Engineering (General), mit Schutzumschlag 11, [PU:Read Books]

Costi di spedizione:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 72,11
(indicativi € 65,64)
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Anon:
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - copertina rigida, flessible

ISBN: 9781444658507

hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., 2.5

Costi di spedizione:Free shipping. (EUR 0.00) Bonita
5
Ordina
da alibris.com
$ 30,77
(indicativi € 28,01)
Spedizione: € 3,631
OrdinaLink sponsorizzato
Anon, and Rodgers, John:
The Motor Electrical Manual-a Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - copertina rigida, flessible

2010, ISBN: 9781444658507

Hard cover, New book, [PU: Read Books]

Costi di spedizione: EUR 3.63 Bensalem, PA, Ebooksweb

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
The Motor Electrical Manual - A Practical And Fully Illustrated Handbook And Guide For All Motorists, Describing In Simple Language The Principles, Constuction And Working Of The Electrical Appliances Used On Cars. How To Keep Ignition, Lighting, Starting

This early works is a comprehensive and informative guide to the motor engine. Chapters Include; I. Introductory, II. Theory and Principles, III. Wiring, IV. Batteries, V. Dynamos, VI. Starters, VII. Ignition, VIII. Sparking Plugs, IX. Lighting Equipment, X. Electrical Auxiliaries, XI. Radio Equipment, XII. General Information. Many of the earliest books, particularly those dating back to the 1900's and before, are now extremely scarce and increasingly expensive. We are republishing these classic works in affordable, high quality, modern editions, using the original text and artwork.

Informazioni dettagliate del libro - The Motor Electrical Manual - A Practical And Fully Illustrated Handbook And Guide For All Motorists, Describing In Simple Language The Principles, Constuction And Working Of The Electrical Appliances Used On Cars. How To Keep Ignition, Lighting, Starting


EAN (ISBN-13): 9781444658507
ISBN (ISBN-10): 1444658506
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: Read Books
186 Pagine
Peso: 0,386 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2010-11-03T09:27:54+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-08-15T20:10:55+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1444658506

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
1-4446-5850-6, 978-1-4446-5850-7
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : anon
Titolo del libro: man and motor, the motor, keep simple, electric motor handbook, lighting manual, guide electrical, used cars guide, handbook language, motor tip, ignition handbook, practical handbook


< Per archiviare...