2009, ISBN: 9783639139662
Erscheinungsdatum: 08/2009, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores, Titelzusatz: The failure of… Altro …
Averdo.com Nr. 71207116. Costi di spedizione:, Next Day, DE. (EUR 0.00) Details... |
2009, ISBN: 9783639139662
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: VDM Verlag Dr. Mueller], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Blanton-Mitze … Altro …
booklooker.de |
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be ... processing style . . . and a matter of time - edizione con copertina flessibile
2009, ISBN: 9783639139662
VDM Verlag, Taschenbuch, 164 Seiten, Publiziert: 2009-08-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, Taschenbücher, Fremdsprachige Bücher… Altro …
amazon.de Costi di spedizione:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores - edizione con copertina flessibile
ISBN: 3639139666
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores ab 67.99 € als Taschenbuch: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be related to cogni… Altro …
Hugendubel.de Nr. 8840937. Costi di spedizione:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be related . processing style . . . and a matter of time - edizione con copertina flessibile
2009, ISBN: 3639139666
[EAN: 9783639139662], Neubuch, [PU: VDM Verlag], 164 pages. 8.66x5.91x0.37 inches. This item is printed on demand., Books
AbeBooks.de Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 11.56 Details... |
2009, ISBN: 9783639139662
Erscheinungsdatum: 08/2009, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores, Titelzusatz: The failure of… Altro …
Blanton-Mitze, Elizabeth:
How Cognitive Processing Styles Affect Students Reading Test Scores - copertina rigida, flessible2009, ISBN: 9783639139662
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: VDM Verlag Dr. Mueller], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Blanton-Mitze … Altro …
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be ... processing style . . . and a matter of time - edizione con copertina flessibile
2009
ISBN: 9783639139662
VDM Verlag, Taschenbuch, 164 Seiten, Publiziert: 2009-08-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, Taschenbücher, Fremdsprachige Bücher… Altro …
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores - edizione con copertina flessibile
ISBN: 3639139666
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores ab 67.99 € als Taschenbuch: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be related to cogni… Altro …
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be related . processing style . . . and a matter of time - edizione con copertina flessibile
2009, ISBN: 3639139666
[EAN: 9783639139662], Neubuch, [PU: VDM Verlag], 164 pages. 8.66x5.91x0.37 inches. This item is printed on demand., Books
Dati bibliografici del miglior libro corrispondente
Autore: | |
Titolo: | |
ISBN: |
Informazioni dettagliate del libro - How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be ... processing style . . . and a matter of time
EAN (ISBN-13): 9783639139662
ISBN (ISBN-10): 3639139666
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2009
Editore: VDM Verlag
Libro nella banca dati dal 2009-11-03T12:50:12+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-07-22T06:04:36+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3639139666
ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-13966-6, 978-3-639-13966-2
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : mitze, blanton, elizabeth
Titolo del libro: score reading, the test time, processing, how pass, styles, multiple choice, matter time
< Per archiviare...