- 5 Risultati
prezzo più basso: € 48,99, prezzo più alto: € 99,25, prezzo medio: € 65,63
1
Teacher Professionalism in South Africa - Maseabata Rose Mary Molefe
Ordina
da Hugendubel.de
€ 48,99
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Maseabata Rose Mary Molefe:

Teacher Professionalism in South Africa - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9783639221039

*Teacher Professionalism in South Africa* - Evaluation of a teacher education programme on the basis of constructivist principles / Taschenbuch für 48.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wiss… Altro …

Costi di spedizione:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
2
Teacher Professionalism in South Africa - Maseabata  Rose Mary Molefe
Ordina
da booklooker.de
€ 67,45
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato

Maseabata Rose Mary Molefe:

Teacher Professionalism in South Africa - Prima edizione

2010, ISBN: 9783639221039

edizione con copertina rigida

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: VDM Verlag Dr. Mueller], Autor/Autorin: Molefe Maseabata Rose MaryMaseabata Rose Mary Molefe, MEd: Studied Curriculum Instructional Design and Develop… Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
Teacher Professionalism in South Africa Evaluation of a teacher education programme on the basis of constructivist principles - Maseabata Rose Mary Molefe
Ordina
da AbeBooks.de
€ 61,55
Spedizione: € 9,291
OrdinaLink sponsorizzato
Maseabata Rose Mary Molefe:
Teacher Professionalism in South Africa Evaluation of a teacher education programme on the basis of constructivist principles - edizione con copertina flessibile

2010

ISBN: 3639221036

[EAN: 9783639221039], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], New Book. Delivered from our UK warehouse in 4 to 14 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established seller since 20… Altro …

NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 9.29 PBShop.store UK, Fairford, GLOS, United Kingdom [190245] [Rating: 5 (von 5)]
4
Ordina
da alibris.co.uk
€ 50,92
OrdinaLink sponsorizzato
Maseabata Rose Mary Molefe:
Teacher Professionalism in South Africa Evaluation of a Teacher Education Programme on the Basis of Constructivist Principles - edizione con copertina flessibile

2001, ISBN: 9783639221039

Softcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Altro …

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Fairford, GLOUCESTERSHIRE, Books2anywhere
5
Ordina
da alibris.co.uk
€ 99,25
OrdinaLink sponsorizzato
Molefe, Maseabata Rose Mary:
Teacher Professionalism in South Africa: Evaluation of a Teacher Education Programme on the Basis of Constructivist Principles - edizione con copertina flessibile

2010, ISBN: 9783639221039

paperback, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., Gebraucht, guter Zustand, [PU: VDM Verlag Dr. Müller]

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Newport Coast, CA, Tustin

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Teacher Professionalism in South Africa

Over the past decade South Africa has developed a comprehensive set of policies in the field of education with a view to transforming education in such a way that ideal of quality education for all could become a reality. Transformation of education was intertwined with the process of reviewing teacher education in South Africa. In response to educational changes, teacher educators developed and implemented innovative strategies to train professional teachers. However, teacher education is been criticized for over-emphasizing theoretical rather than the practical strategic actions that novice teachers require. This book pursues arguments related to teacher education in South Africa. The book presents a case study of the Post Graduate Certificate in Education (PGCE) programme at the University of Pretoria. The analysis has important implications for teacher education and also has relevance for discussions on what is meant by teacher competence in South Africa.

Informazioni dettagliate del libro - Teacher Professionalism in South Africa


EAN (ISBN-13): 9783639221039
ISBN (ISBN-10): 3639221036
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: VDM Verlag Dr. Müller

Libro nella banca dati dal 2007-02-09T19:48:26+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-08-15T16:42:43+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3639221036

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-22103-6, 978-3-639-22103-9
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : rose
Titolo del libro: into africa and out, south africa, professionalism, education africa


< Per archiviare...