- 5 Risultati
prezzo più basso: € 44,87, prezzo più alto: € 79,02, prezzo medio: € 59,52
1
Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning : How to Overcome Split Attention Effects? - Florian Schmidt-Weigand
Ordina
da AbeBooks.fr
€ 49,00
Spedizione: € 10,991
OrdinaLink sponsorizzato
Florian Schmidt-Weigand:

Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning : How to Overcome Split Attention Effects? - edizione con copertina flessibile

2012, ISBN: 3639420624

[EAN: 9783639420623], Nouveau livre, [SC: 10.99], [PU: AV Akademikerverlag], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Revision with unchanged content. 'Present word… Altro …

NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 10.99 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Note: 5 (sur 5)]
2
Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects? - Schmidt-Weigand, Florian
Ordina
da amazon.fr
€ 48,31
Spedizione: € 0,011
OrdinaLink sponsorizzato

Schmidt-Weigand, Florian:

Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects? - nuovo libro

2012, ISBN: 9783639420623

AV Akademikerverlag, Broché, 136 Seiten, Publiziert: 2012-05-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, 0.42 kg, Livres anglais et étrangers, Boutiques, Livres, Psychologie et psychanalyse, Sant… Altro …

Costi di spedizione:En stock. Lieferung von Amazon. (EUR 0.01) Amazon.fr
3
Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects? - Schmidt-Weigand, Florian
Ordina
da amazon.co.uk
£ 39,00
(indicativi € 44,87)
Spedizione: € 5,731
OrdinaLink sponsorizzato
Schmidt-Weigand, Florian:
Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects? - edizione con copertina flessibile

2012

ISBN: 9783639420623

AV Akademikerverlag, Paperback, 136 Seiten, Publiziert: 2012-05-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Psychology & Psychiatry, Health, Family & Lifestyle, Subjects, Books, AV Akademikerverla… Altro …

Costi di spedizione:In stock. Lieferung von Amazon. (EUR 5.73) Amazon.co.uk
4
Ordina
da AbeBooks.fr
€ 79,02
Spedizione: € 11,711
OrdinaLink sponsorizzato
Schmidt-Weigand, Florian; Schmidt-Weigand, Florian; Weigand, Florian Schmidt-:
Designing Text And Visualizations In Multimedia Learning: How To Overcome Split Attention Effects? - edizione con copertina flessibile

2012, ISBN: 3639420624

[EAN: 9783639420623], Nouveau livre, [SC: 11.71], [PU: Av Akademikerverlag], In Stock., Books

NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 11.71 Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Note: 4 (sur 5)]
5
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 85,52
(indicativi € 76,38)
Spedizione: € 11,751
OrdinaLink sponsorizzato
Schmidt-Weigand, Florian; Schmidt-Weigand, Florian; Weigand, Florian Schmidt-:
Designing Text And Visualizations In Multimedia Learning: How To Overcome Split Attention Effects? - edizione con copertina flessibile

2012, ISBN: 9783639420623

Av Akademikerverlag, 2012. Paperback. New., Av Akademikerverlag, 2012, 6

Costi di spedizione: EUR 11.75 Revaluation Books

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects?

Revision with unchanged content. "Present words as spoken text rather than printed text" is a common recommendation for designing multimedia instructions. The book takes a closer look at this recommendation by raising two questions: (1) How do learners distribute their visual attention during multimedia learning? And (2) which design features moderate effects of text presentation on perception and comprehension? The results of five empirical studies suggest that spoken text is only preferable under particular constraints. The learners' viewing behavior – observed via eye tracking – revealed a general preference for printed text that is distracted by particular design features. Once learners are relieved from time constrained presentation or from following motion in a dynamic visualization, the need to split visual attention between printed text and visualizations loses much of its impact. Understanding the demands of a learning material on the learner's perception and accounting for individual reading behavior by implementing user interaction appears promising to advance the design of multimedia instructions in a learner-supporting

Informazioni dettagliate del libro - Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning: How to Overcome Split Attention Effects?


EAN (ISBN-13): 9783639420623
ISBN (ISBN-10): 3639420624
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2012
Editore: AV Akademikerverlag

Libro nella banca dati dal 2008-08-19T10:26:28+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-07-21T16:43:23+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3639420624

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-42062-4, 978-3-639-42062-3
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : weigand, florian schmidt
Titolo del libro: multimedia learning, florian schmidt, mul mul


Altri libri che potrebbero essere simili a questo:

Ultimo libro simile:
9783836432887 Designing Text and Visualizations in Multimedia Learning (Schmidt-Weigand, Florian)


< Per archiviare...