- 5 Risultati
prezzo più basso: € 3,98, prezzo più alto: € 106,99, prezzo medio: € 26,93
1
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 12,38
(indicativi € 11,25)
Spedizione: € 10,621
OrdinaLink sponsorizzato

Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems (Cognitive Science) - libri usati

ISBN: 9780387966168

Springer. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so s… Altro …

Costi di spedizione: EUR 10.62 Phatpocket Limited
2
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - Heinz Mandl; Alan Lesgold
Ordina
da lehmanns.de
€ 106,99
OrdinaLink sponsorizzato

Heinz Mandl; Alan Lesgold:

Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - edizione con copertina flessibile

1988, ISBN: 9780387966168

Buch, Softcover, 1988 ed. Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems arrays the most current and exciting research in this dynamic and growing area of cognitive science. The various… Altro …

Costi di spedizione:Does not ship to your country., Costi di spedizione aggiuntivi
3
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
Ordina
da BetterWorldBooks.com
€ 3,98
OrdinaLink sponsorizzato
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - libri usati

ISBN: 9780387966168

"Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems" arrays the most current and exciting research in this dynamic and growing area of cognitive science. The various contributions address t… Altro …

used in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
4
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 8,95
(indicativi € 8,32)
Spedizione: € 13,281
OrdinaLink sponsorizzato
Heinz Mandl:
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - edizione con copertina flessibile

1988, ISBN: 9780387966168

Springer, 1988. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is n… Altro …

Costi di spedizione: EUR 13.28 ThriftBooks
5
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
Ordina
da AbeBooks.com
$ 4,50
(indicativi € 4,09)
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - edizione con copertina flessibile

1988, ISBN: 0387966161

[EAN: 9780387966168], Used, good, [PU: Springer New York], Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Books

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione:Free shipping. (EUR 0.00) Better World Books, Mishawaka, IN, U.S.A. [51315977] [Rating: 5 (of 5)]

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro

Informazioni dettagliate del libro - Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems


EAN (ISBN-13): 9780387966168
ISBN (ISBN-10): 0387966161
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 1988
Editore: Springer-Verlag New York Inc.

Libro nella banca dati dal 2007-11-05T10:47:17+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-08-14T14:35:25+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780387966168

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-387-96616-1, 978-0-387-96616-8
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : lesgold, mandl heinz
Titolo del libro: cognitive science, intelligent


Dati dell'editore

Autore: Heinz Mandl; Alan Lesgold
Titolo: Cognitive Science; Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
Editore: Springer; Springer US
307 Pagine
Anno di pubblicazione: 1988-06-13
New York; NY; US
Lingua: Inglese
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XIX, 307 p.

BC; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Informatik; Künstliche Intelligenz; Verstehen; Evaluation; curriculum; intelligent tutoring systems; knowledge base; knowledge-based systems; learning; mathematics; modeling; Artificial Intelligence; EA

1. The Computer as a Tool for Learning Through Reflection.- 2. Toward a Theory of Impasse-Driven Learning.- 3. Psychological Evaluation of Path Hypotheses in Cognitive Diagnosis.- 4. Modeling the Knowledge Base of Mathematics Learners: Situation-Specific and Situation-Nonspecific Knowledge.- 5. The Knowledge Engineer as Student: Metacognitive Bases for Asking Good Questions.- 6. Toward a Theory of Curriculum for Use in Designing Intelligent Instructional Systems.- 7. Enhancing Incremental Learning Processes with Knowledge-Based Systems.- 8. Mental Models and Metaphors: Implications for the Design of Adaptive User-System Interfaces.- 9. Improvement of the Acquisition of Knowledge by Informing Feedback.- 10. Socializing the Intelligent Tutor: Bringing Empathy to Computer Tutors.- 11. Cognitive Economy in Physics Reasoning: Implications for Designing Instructional Materials.- 12. Experimental Data for the Design of a Microworld-Based System for Algebra.- 13. Computer-Aided Model Building.

Altri libri che potrebbero essere simili a questo:

Ultimo libro simile:
9781468463507 Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems (Asst Prof Anna E Nekola)


< Per archiviare...