- 5 Risultati
prezzo più basso: € 14,64, prezzo più alto: € 64,60, prezzo medio: € 51,05
1
Olympic Marketing - Alain Ferrand
Ordina
da BookDepository.com
€ 53,82
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Alain Ferrand:

Olympic Marketing - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9780415587877

Paperback, [PU: Taylor & Francis Ltd], The driving force behind the rise of the modern Olympics has been the Olympic marketing programme, which has acted as a catalyst for cooperation bet… Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
Ordina
da alibris.com
$ 68,54
(indicativi € 61,08)
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato

Ferrand, Alain, and Chappelet, Jean-Loup, and Seguin, Benoit:

Olympic Marketing - edizione con copertina flessibile

2012, ISBN: 9780415587877

Paperback, New., 272 p. 34 Tables, black and white; 34 Tables, black and white. Intended for professional and scholarly audience. Intended for college/higher education audience. In Stock.… Altro …

Costi di spedizione: EUR 0.00 Columbia, MD, GreatBookPricesLB2
3
Ordina
da alibris.com
$ 68,55
(indicativi € 61,09)
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Ferrand, Alain, and Chappelet, Jean-Loup, and Seguin, Benoit:
Olympic Marketing - edizione con copertina flessibile

2012

ISBN: 9780415587877

Paperback, New., 272 p. 34 Tables, black and white; 34 Tables, black and white. Intended for professional and scholarly audience. Intended for college/higher education audience., London, … Altro …

Costi di spedizione: EUR 0.00 Southport, MERSEYSIDE, Booksplease
4
Ordina
da AbeBooks.de
€ 14,64
Spedizione: € 40,691
OrdinaLink sponsorizzato
Ferrand, Alain; Chappelet, Jean-Loup; Seguin, Benoit:
Olympic Marketing - edizione con copertina flessibile

2012, ISBN: 0415587875

[EAN: 9780415587877], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Routledge], OLYMPICS SPORTS MANAGEMENT MARKETING, edge wear. price stamp. text is unmarked. binding tight., Books

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 40.69 Smith Family Bookstore, Eugene, OR, U.S.A. [9220840] [Rating: 3 (von 5)]
5
Olympic Marketing - Alain Ferrand, Jean-Loup Chappelet, Benoit Seguin
Ordina
da AbeBooks.com
$ 72,49
(indicativi € 64,60)
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Alain Ferrand, Jean-Loup Chappelet, Benoit Seguin:
Olympic Marketing - edizione con copertina flessibile

2012, ISBN: 0415587875

[EAN: 9780415587877], New book, [PU: Routledge], Clean and crisp and new!, Books

NEW BOOK. Costi di spedizione:Free shipping. (EUR 0.00) Welcome Back Books, Toledo, OH, U.S.A. [64434632] [Rating: 5 (of 5)]

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Olympic Marketing

The Olympic Games have become the definitive sports event, with an unparalleled global reach and a remarkably diverse constituency of stakeholders, from the IOC and International Federations to athletes, sponsors and fans. It has been estimated, for example, that 3.6 billion people (about half of the world population) watched at least one minute of the Beijing Games in 2008 on television. The driving force behind the rise of the modern Olympics has been the Olympic marketing programme, which has acted as a catalyst for cooperation between stakeholders and driven the promotion, financial security and stability of the Olympic movement. This book is the first to explain the principles of Olympic marketing and to demonstrate how they can be applied successfully in all other areas of sports marketing and management. The book outlines a strategic and operational framework based on three types of co-productive relationships (market, network and informal) and explains how this framework can guide professional marketing practice. Containing case studies, summaries, insight boxes and examples of best practice in every chapter, this book is important reading for all students and practitioners working in sports marketing, sports management or Olympic studies.

Informazioni dettagliate del libro - Olympic Marketing


EAN (ISBN-13): 9780415587877
ISBN (ISBN-10): 0415587875
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2012
Editore: Routledge
271 Pagine
Peso: 0,454 kg
Lingua: Englisch

Libro nella banca dati dal 2009-01-04T23:39:51+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-07-17T08:37:02+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780415587877

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-415-58787-5, 978-0-415-58787-7
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : ferrand, seguin, alain benoit, alai, séguin
Titolo del libro: olymp, marketing


Altri libri che potrebbero essere simili a questo:

Ultimo libro simile:
9781136476891 Olympic Marketing (Kerran L. Sanger)


< Per archiviare...