ISBN: 9780761922698
edizione con copertina rigida
[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN INC], Qualitative Methods for Marketplace Research is the only text of its kind on the market today. Designed especially for students and practitioners, th… Altro …
booklooker.de |
ISBN: 9780761922698
All key topics are covered including the differences between quantitative and qualitative research, steps to take prior to conducting research, data collection techniques and tools, decod… Altro …
BetterWorldBooks.com used in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi Details... |
ISBN: 9780761922698
SAGE Publications, Inc. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possibl… Altro …
Biblio.com |
2001, ISBN: 9780761922698
edizione con copertina rigida
SAGE PUBN, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 272 Seiten, Publiziert: 2001-03-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 1.06 kg, Management, Business & Karriere, Kateg… Altro …
amazon.de ErgodeBooks Ships From USA Gut Costi di spedizione:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
ISBN: 9780761922698
NA Research, Sage Publications
Printsasia new Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten, Costi di spedizione aggiuntivi Details... |
ISBN: 9780761922698
edizione con copertina rigida
[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN INC], Qualitative Methods for Marketplace Research is the only text of its kind on the market today. Designed especially for students and practitioners, th… Altro …
ISBN: 9780761922698
All key topics are covered including the differences between quantitative and qualitative research, steps to take prior to conducting research, data collection techniques and tools, decod… Altro …
ISBN: 9780761922698
SAGE Publications, Inc. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possibl… Altro …
2001, ISBN: 9780761922698
edizione con copertina rigida
SAGE PUBN, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 272 Seiten, Publiziert: 2001-03-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 1.06 kg, Management, Business & Karriere, Kateg… Altro …
ISBN: 9780761922698
NA Research, Sage Publications
Dati bibliografici del miglior libro corrispondente
Autore: | |
Titolo: | |
ISBN: |
Informazioni dettagliate del libro - Qualitative Methods for Marketplace Research
EAN (ISBN-13): 9780761922698
ISBN (ISBN-10): 0761922695
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2001
Editore: SAGE PUBN
272 Pagine
Peso: 0,490 kg
Lingua: eng/Englisch
Libro nella banca dati dal 2007-11-11T21:21:22+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-07-17T19:08:02+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780761922698
ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-7619-2269-5, 978-0-7619-2269-8
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : shay, sayre
Titolo del libro: qualitative research, research methods
Altri libri che potrebbero essere simili a questo:
Ultimo libro simile:
9780761922704 Qualitative Methods for Marketplace Research (Sayre, S.)
< Per archiviare...