- 5 Risultati
prezzo più basso: € 4,48, prezzo più alto: € 90,85, prezzo medio: € 51,12
1
Service-Learning: History, Theory, and Issues - Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.
Ordina
da BetterWorldBooks.com
$ 12,89
(indicativi € 11,35)
OrdinaLink sponsorizzato
Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.:

Service-Learning: History, Theory, and Issues - libri usati

ISBN: 9780897898522

Although service-learning programs can have diverse theoretical roots, faculty who engage their students in service-learning may not be be cognizant of alternatives to the one they adopt.… Altro …

  - Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
2
Service Learning
Ordina
da Fnac.com
€ 67,99
Spedizione: € 8,301
OrdinaLink sponsorizzato
Service Learning - nuovo libro

ISBN: 0897898524

Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Service Learning - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - Livre, Praeger Pub Text

  - Nr. Costi di spedizione:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
3
Service-Learning - Bruce W. Speck
Ordina
da BookDepository.com
€ 80,93
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Bruce W. Speck:
Service-Learning - copertina rigida, flessible

ISBN: 9780897898522

Hardback, [PU: ABC-CLIO], Explores the controversies surrounding service-learning practice., Philosophy & Theory Of Education, Philosophy & Theory Of Education

  - Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
Service-Learning: History, Theory, and Issues - Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.
Ordina
da BetterWorldBooks.com
€ 4,48
OrdinaLink sponsorizzato
Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.:
Service-Learning: History, Theory, and Issues - libri usati

ISBN: 9780897898522

Explores the controversies surrounding service-learning practice. Media > Book

used in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
5
Service-Learning History, Theory, and Issues - Hoppe, Sherry (Herausgeber)
Ordina
da Achtung-Buecher.de
€ 90,85
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Hoppe, Sherry (Herausgeber):
Service-Learning History, Theory, and Issues - copertina rigida, flessible

2004, ISBN: 0897898524

Gebundene Ausgabe, mit Schutzumschlag 11, [PU:Praeger]

Costi di spedizione:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Service-Learning: History, Theory, and Issues

Although service-learning programs can have diverse theoretical roots, faculty who engage their students in service-learning may not be be cognizant of alternatives to the one they adopt. This book presents not only a historical perspective, but it also debates the theories and issues surrounding the conflicts inherent in those theories. One theory, based on a philanthropic model, engages students in a commitment to serve others from a sense of gratitude for their own good fortunes or from a desire to give back to communities from which they have benefited. Typically, service-learning programs based on the philanthropic or communitarian models deal with the overt needs of community members. In contrast, the civic model requires deeper analysis of the various political and social issues that may be the cause of social conditions that require the help of the more fortunate. Opponents of the civic theory fear that proponents see the classroom as a forum for advancing particular political agendas, conceivably indoctrinating students to a particular view of social injustices.

This book presents the theories and critiques their merits and liabilities, providing insight into the widely divergent curricular applications. It also examines the reasons professors should consider service-learning components in their classes and provides resources for further investigation of both theory and practice.

Informazioni dettagliate del libro - Service-Learning: History, Theory, and Issues


EAN (ISBN-13): 9780897898522
ISBN (ISBN-10): 0897898524
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2004
Editore: J F BERGIN & GARVEY
209 Pagine
Peso: 0,472 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2007-05-20T10:51:46+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2021-10-05T18:40:14+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780897898522

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-89789-852-4, 978-0-89789-852-2
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : hoppe, speck
Titolo del libro: service learning, history theory


Altri libri che potrebbero essere simili a questo:

Ultimo libro simile:
9780763714291 Service Learning: Curricular Applications in Nursing (National League for Nursing Series (All Nln Titles) (Poirrier, Gail P.)


< Per archiviare...