- 5 Risultati
prezzo più basso: € 2,40, prezzo più alto: € 17,98, prezzo medio: € 8,63
1
Ordina
da alibris.com
$ 3,49
(indicativi € 3,21)
Spedizione: € 3,671
OrdinaLink sponsorizzato
Thornhill, Matt, Martin, John:

Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - copertina rigida, flessible

2007, ISBN: 9780964238671

Hard cover, Used, good, Good condition. Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or… Altro …

Costi di spedizione: EUR 3.67 Frederick, MD, Wonder Book - Member ABAA/ILAB
2
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - thornhill-matt-martin-john
Ordina
da amazon.co.uk
£ 8,84
(indicativi € 10,30)
Spedizione: € 5,591
OrdinaLink sponsorizzato

thornhill-matt-martin-john:

Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - copertina rigida, flessible

2007, ISBN: 9780964238671

Hardcover, Publiziert: 2007T, Produktgruppe: Book, 0.41 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Subjects, 2007

Gut Costi di spedizione:Usually dispatched within 3 to 4 days. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.59) Bear Book Sales
3
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - thornhill-matt-martin-john
Ordina
da amazon.co.uk
£ 7,98
(indicativi € 9,27)
Spedizione: € 5,571
OrdinaLink sponsorizzato
thornhill-matt-martin-john:
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - copertina rigida, flessible

2007

ISBN: 9780964238671

Hardcover, Publiziert: 2007T, Produktgruppe: Book, 0.41 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Subjects, 2007

Costi di spedizione:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.57)
4
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - thornhill-matt-martin-john
Ordina
da amazon.co.uk
£ 15,48
(indicativi € 17,98)
Spedizione: € 8,111
OrdinaLink sponsorizzato
thornhill-matt-martin-john:
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - copertina rigida, flessible

2007, ISBN: 9780964238671

Hardcover, Publiziert: 2007T, Produktgruppe: Book, 0.41 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Subjects, 2007

Costi di spedizione:In stock. (EUR 8.11) Amazon US
5
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 2,61
(indicativi € 2,40)
Spedizione: € 2,761
OrdinaLink sponsorizzato
Matt; Martin Thornhill:
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America’s Largest, Wealthiest and Most Influential Group - copertina rigida, flessible

ISBN: 9780964238671

LINX Corp. Hardcover. LIKE NEW. Like new, very light shelf wear., LINX Corp, 5

Costi di spedizione: EUR 2.76 Discover Books

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group

Now that the Baby Boomer generation has reached the Middle Age of Aquarius, it is time marketers learned the new rules for connecting with America's largest, wealthiest and most important demographic cohort. Based on on-going national research by the Boomer Project, this book offers an insightful overview of Boomers today and then provides ten practical, tactical tips and techniques for improving your marketing efforts against Boomers.

Informazioni dettagliate del libro - Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group


EAN (ISBN-13): 9780964238671
ISBN (ISBN-10): 0964238675
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2007
Editore: LINX CORP
218 Pagine
Peso: 0,499 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2008-05-25T01:05:04+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-07-03T17:21:02+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780964238671

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-9642386-7-5, 978-0-9642386-7-1
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : john martin, thornhill, matt
Titolo del libro: largest, new rules, boomer, linx, the group, marketing consumer, john martin


< Per archiviare...