- 5 Risultati
prezzo più basso: € 729,95, prezzo più alto: € 1.055,99, prezzo medio: € 887,63
1
Questionnaires 2 (Sage Benchmarks in Social Research Methods Series)
Ordina
da amazon.de
€ 1.055,99
Spedizione: € 3,981
OrdinaLink sponsorizzato

Questionnaires 2 (Sage Benchmarks in Social Research Methods Series) - copertina rigida, flessible

2023, ISBN: 9781412920568

SAGE PUBN, Gebundene Ausgabe, Auflage: Four-Volume Set, 4 Seiten, Publiziert: 2023-11-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Soziologie, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Fremdsprachige… Altro …

Costi di spedizione:Dieser Artikel erscheint am 8. November 2023. Jetzt vorbestellen. Lieferung von Amazon. (EUR 3.98) Amazon.de
2
Ordina
da lehmanns.de
€ 729,95
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato

Martin Bulmer:

Questionnaires 2 - copertina rigida, flessible

1951, ISBN: 9781412920568

Buch, Hardcover, Four-Volume Set ed. [PU: SAGE Publications Ltd], SAGE Publications Ltd, 1951

Costi di spedizione:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)
3
Ordina
da BiggerBooks.com
$ 1.023,85
(indicativi € 956,69)
OrdinaLink sponsorizzato
Martin Bulmer:
Questionnaires 2 - nuovo libro

ISBN: 9781412920568

Questionnaires 2 Hardcover New Books, SAGE Publications Ltd

new in stock. Costi di spedizione:plus shipping costs., Costi di spedizione aggiuntivi
4
Ordina
da Knetbooks.com
€ 935,55
OrdinaLink sponsorizzato
Martin Bulmer:
Questionnaires 2 - nuovo libro

ISBN: 9781412920568

Questionnaires 2 Hardcover Rentals, SAGE Publications Ltd

new in stock. Costi di spedizione:plus shipping costs., Costi di spedizione aggiuntivi
5
Ordina
da lehmanns.de
€ 759,95
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Martin Bulmer:
Questionnaires 2 - copertina rigida, flessible

1951, ISBN: 9781412920568

Four-Volume Set ed., Hardcover, Buch, [PU: SAGE Publications Ltd]

Costi di spedizione:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Questionnaires 2 (Sage Benchmarks in Social Research Methods Series)

Despite questionnaires being one of the principal research tools in social research, there remains a glaring lack of material on this method. Following on the success of his first set, Martin Bulmer once again tackles this lack by bringing together a wealth of material - both the classics and difficult-to-find key material - to create a second invaluble resource on questionnaires. Volume 1 reviews the place of questionnaires in the social world. It examines pre-testing questions, types of question, question order, mode effects and further questions the implications of attitudes and behaviour for questions. Volume Two addresses methodological issues and approaches. Topics considered include question wording, response effects, the effect of respondent and interviewer characteristics on outcome and randomised response. Volume Three presents an issue only lightly examined in the first set: Computer Assisted Interviewing [CAI]. The history and varieties of CAI are thoroughly explored and response bias, mode interactions, coding, email questionnaires and web questionnaires examined. Volume Four is a conclusive treatment of the varieties and problems of research involving questionnaires. It brings together key material on using projective tests, vignettes, constructing questions for qualitative interviewing, the role of questions in the focus group, attitude measurement and measurement problems in general. With entirely new material and a shift in emphasis, Questionnaires 2 is sure to make the SAGE Benchmarks coverage of this key method even more complete.

Informazioni dettagliate del libro - Questionnaires 2 (Sage Benchmarks in Social Research Methods Series)


EAN (ISBN-13): 9781412920568
ISBN (ISBN-10): 1412920566
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2012
Editore: Bulmer, Martin I. a. SAGE PUBN

Libro nella banca dati dal 2011-10-05T02:59:42+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-11-07T03:26:36+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781412920568

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
1-4129-2056-6, 978-1-4129-2056-8
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : martin bulmer
Titolo del libro: questionnaires


Altri libri che potrebbero essere simili a questo:

Ultimo libro simile:
9780761971481 Questionnaires (SAGE Benchmarks in Social Research Methods) (Martin I A Bulmer)


< Per archiviare...