- 5 Risultati
prezzo più basso: € 1,89, prezzo più alto: € 152,94, prezzo medio: € 64,13
1
Medienforschung: Eine Einführung von Susanna Horning Priest (englisch) Taschenbuch - Susanna Horning Priest
Ordina
da ebay.de
€ 152,94
Spedizione: € 11,541
OrdinaLink sponsorizzato
Susanna Horning Priest:

Medienforschung: Eine Einführung von Susanna Horning Priest (englisch) Taschenbuch - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9781412960977

By Susanna Horning Priest. Author Susanna Horning Priest. She holds a doctoral degree in communications from the University of Washington, a master's degree in sociology from the Universi… Altro …

98.4, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Visa, Mastercard, American Express, Priority Listing. Costi di spedizione:Versand zum Fixpreis, [SHT: Standardversand], RH11 *** London, [TO: Weltweit] (EUR 11.54) the_nile_uk_store
2
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - Susanna Horning Priest
Ordina
da BetterWorldBooks.com
€ 11,50
OrdinaLink sponsorizzato

Susanna Horning Priest:

Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - libri usati

ISBN: 9781412960977

Emphasizing conceptual understanding rather than algebra, Doing Media Research: An Introduction provides comprehensive coverage of both quantitative and qualitative social science methods… Altro …

used in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
3
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - Susanna Horning Priest
Ordina
da BetterWorldBooks.com
€ 9,55
OrdinaLink sponsorizzato
Susanna Horning Priest:
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - libri usati

ISBN: 9781412960977

Emphasizing conceptual understanding rather than algebra, Doing Media Research: An Introduction provides comprehensive coverage of both quantitative and qualitative social science methods… Altro …

used in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
4
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 2,06
(indicativi € 1,89)
Spedizione: € 7,971
OrdinaLink sponsorizzato
Priest, Prof Susanna Hornig:
Doing Media Research: An Introduction - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9781412960977

Paperback. Good., 2.5

Costi di spedizione: EUR 7.97 World of Books Ltd
5
Doing Media Research - Susanna Hornig Priest
Ordina
da Blackwells.co.uk
£ 126,66
(indicativi € 144,76)
Spedizione: € 7,431
OrdinaLink sponsorizzato
Susanna Hornig Priest:
Doing Media Research - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9781412960977

paperback, [PU: SAGE Publications]

in stock. Costi di spedizione:Unknown. (EUR 7.43) Blackwells.co.uk

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Doing Media Research: An Introduction

Comprehensive and comprehensible, Doing Media Research is an accessible introduction to both qualitative and quantitative methods in media communication. Written in a straightforward and engaging style, this text takes the student through media research step-by-step. In order to provide students with a thorough understanding of the purpose and theories behind the various methodological approaches, the text is divided into four distinct sections: Part One lays out the foundations to each approach, Part Two describes the types of research questions and data collection required, Part Three details a range of quantitative approaches, and Part Four examines qualitative methods. Author Susanna Priest concludes with a discussion of special considerations for current media research including the feminist contribution, international and intercultural perspectives and new media technology. She also invites the reader to tackle issues such as ethics, objectivity, and the interpretation of data. Useful exercises are provided at the end of each chapter and there is a glossary which defines key terms and concepts.

Informazioni dettagliate del libro - Doing Media Research: An Introduction


EAN (ISBN-13): 9781412960977
ISBN (ISBN-10): 1412960975
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2009
Editore: SAGE Publications, Inc
272 Pagine
Peso: 0,454 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2009-03-09T16:36:42+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2024-02-14T15:23:11+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781412960977

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
1-4129-6097-5, 978-1-4129-6097-7
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : hornig, priest, horning
Titolo del libro: doing, research, media res


Altri libri che potrebbero essere simili a questo:

Ultimo libro simile:
9780803972926 Doing Media Research: An Introduction (Susanna Hornig Priest)


< Per archiviare...