- 5 Risultati
prezzo più basso: € 543,15, prezzo più alto: € 829,95, prezzo medio: € 740,01
1
Ordina
da alibris.com
A$ 1.169,44
(indicativi € 781,55)
OrdinaLink sponsorizzato
Steve Baron (Editor):

Service Marketing (Sage Library in Marketing) - copertina rigida, flessible

2010, ISBN: 9781849205740

Hardcover, Neubuch, Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service., [PU: SAGE Publications Ltd]

  - Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi ExtremelyReliable
2
Ordina
da AbeBooks.de
A$ 1.100,49
(indicativi € 735,47)
Spedizione: € 6,571
OrdinaLink sponsorizzato

Steve Baron:

Service Marketing (SAGE Library in Marketing) - copertina rigida, flessible

2010, ISBN: 1849205744

[EAN: 9781849205740], Neubuch, [PU: SAGE Publications Ltd 2010-09-30]

  - NEW BOOK Costi di spedizione: EUR 6.57 Chiron Media, Wallingford, United Kingdom [55661942] [Rating: 4 (von 5)]
3
Ordina
da AbeBooks.de
A$ 812,72
(indicativi € 543,15)
Spedizione: € 7,581
OrdinaLink sponsorizzato
Steve Baron:
Service Marketing - nuovo libro

ISBN: 1849205744

[EAN: 9781849205740], Neubuch, New. US edition. Perfect condition. Customer satisfaction our priority.

  - NEW BOOK Costi di spedizione: EUR 7.58 Bookshub, Karol Bagh, India [56517106] [Rating: 4 (von 5)]
4
Service Marketing - Steve Baron
Ordina
da lehmanns.de
€ 829,95
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Steve Baron:
Service Marketing - copertina rigida, flessible

2010, ISBN: 9781849205740

Buch, Hardcover, [PU: SAGE Publications Ltd], SAGE Publications Ltd, 2010

Costi di spedizione:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)
5
Ordina
da lehmanns.de
€ 809,95
Spedizione: € 9,951
OrdinaLink sponsorizzato
Steve Baron:
Service Marketing - copertina rigida, flessible

2010, ISBN: 9781849205740

Hardcover, Buch, [PU: SAGE Publications Ltd]

  - Costi di spedizione:Titel z.Zt. nicht lieferbar, Nur Vorbestellung möglich (wird bald erscheinen oder wird nachgedruckt), Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 9.95)

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Service Marketing

With the rise in deregulated service-based economies in developed countries over the last 40 years, an understanding of the marketing of services is essential to the marketing student, researcher and practitioner. This four-volume collection is structured around the evolution of services marketing scholarship from 1970 to the present, giving an unprecedented, detailed account of the relationship between the theory and practice of services marketing and the changing social, economic and technical environments over time. Each volume takes a distinct time period and theme as its subject. Volumes One to Three offer the last word on services marketing research of the 20th century, with volume Four looking towards a unified marketing approach for the current century. Volume One: The Development of Ideas for the Marketing of Services describes the evolutionary stages of research that established the credibility of services marketing. Volume Two: The Creation of the Sub-Discipline of Services Marketing covers the period in which service marketing became recognised as a sub-discipline of marketing, with its own boundaries and debates. Volume Three: A Focus on Customer Experience and the Changing Roles of Customers and Consumers discusses the scholarship of the late twentieth-century which started to foreshadow changing consumer experiences brought about by technology. Volume Four: Towards a Unifying Marketing Approach through Service treats the service-dominant logic of marketing with a focus on the debates seeking to eliminate the division between business-to-business marketing and business-to-consumer marketing.

Informazioni dettagliate del libro - Service Marketing


EAN (ISBN-13): 9781849205740
ISBN (ISBN-10): 1849205744
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: SAGE Publications Ltd
1696 Pagine
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2012-12-25T20:58:49+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-02-23T21:33:50+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781849205740

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
1-84920-574-4, 978-1-84920-574-0
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Titolo del libro: marketing, service


< Per archiviare...