- 5 Risultati
prezzo più basso: € 46,99, prezzo più alto: € 68,07, prezzo medio: € 62,13
1
Evaluation of an Online Professional Development Program for Part-time Faculty - Monroe, Kara
Ordina
da booklooker.de
€ 46,99
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Monroe, Kara:

Evaluation of an Online Professional Development Program for Part-time Faculty - edizione con copertina flessibile

2008, ISBN: 9783639063035

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller / VDM Verlag Dr. Müller e.K.], This study discusses the implementation and evaluation of a program of professional development for adjunct facu… Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Evaluation of an Online Professional Development Program for Part-time Faculty - Kara Monroe
Ordina
da BookDepository.com
€ 68,07
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato

Kara Monroe:

Evaluation of an Online Professional Development Program for Part-time Faculty - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9783639063035

Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller E.K.], This study discusses the implementation and evaluation of a program of professional development for adjunct faculty at Ivy Tech Community Col… Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Evaluation of an Online Professional Development Program for Part-time Faculty
Ordina
da Dodax.de
€ 68,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Evaluation of an Online Professional Development Program for Part-time Faculty - nuovo libro

ISBN: 9783639063035

This study discusses the implementation and evaluation of a program of professional development for adjunct faculty at Ivy Tech Community College Region 9 through the application of Donal… Altro …

Nr. MHJ2D8HJT84. Costi di spedizione:, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
4
Evaluation of an Online Professional Development - Monroe, K
Ordina
da Averdo.com
€ 59,59
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Monroe, K:
Evaluation of an Online Professional Development - edizione con copertina flessibile

2013, ISBN: 9783639063035

Erscheinungsdatum: 26.10.2013, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Evaluation of an Online Professional Development Program for Part-time Faculty, Titelzusatz: A… Altro …

Nr. 71173728. Costi di spedizione:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
5
Evaluation of an Online Professional Development Program for Part-time Faculty A Research Study Completed at Ivy Tech Community College Region 9 - Monroe, Kara
Ordina
da Achtung-Buecher.de
€ 68,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Monroe, Kara:
Evaluation of an Online Professional Development Program for Part-time Faculty A Research Study Completed at Ivy Tech Community College Region 9 - nuovo libro

2013, ISBN: 3639063031

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:VDM Verlag Dr. Müller e.K.]

  - Costi di spedizione:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Evaluation of an Online Professional Development Program for Part-time Faculty

This study discusses the implementation and evaluation of a program of professional development for adjunct faculty at Ivy Tech Community College Region 9 through the application of Donald Kirkpatrick\'s four-level model of evaluation for professional development programs. This study specifically addressed the first three of Kirkpatrick\'s four levels - reactionary, learning, and behavior - by answering four research questions. The study used a largely qualitative research model centered on the framework of action research. Two cohorts of participants in the program were given the opportunity to participate in the study. Among other conclusions, the study concluded that part-time faculty valued the opportunity to participate in a program of professional development. Evaluative results of the study as well as recommendations for further study are presented.

Informazioni dettagliate del libro - Evaluation of an Online Professional Development Program for Part-time Faculty


EAN (ISBN-13): 9783639063035
ISBN (ISBN-10): 3639063031
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2008
Editore: VDM Verlag
196 Pagine
Peso: 0,308 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2008-11-27T17:17:18+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2022-02-04T10:37:39+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783639063035

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-06303-1, 978-3-639-06303-5
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : monroe, kara kara
Titolo del libro: part, program, evaluation research development, time study, time line, evaluation online, study tech, only time will tell, professional


< Per archiviare...