- 5 Risultati
prezzo più basso: € 55,36, prezzo più alto: € 123,74, prezzo medio: € 85,07
1
Ordina
da booklooker.de
€ 79,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
LaGue, Kristina:

What Counts as Literacy Curriculum? - An Investigation of Text Selection, Patterns of Interaction, and Opportunities for Learning to be Literate in a Pre-Kindergarten Classroom - edizione con copertina flessibile

2008, ISBN: 9783639096217

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], This book examines the ways in which one prekindergarten classroom teacher integrated a newly adopted literacy curriculum int… Altro …

  - Costi di spedizione:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
Ordina
da Orellfuessli.ch
CHF 103,00
(indicativi € 88,24)
Spedizione: € 15,421
OrdinaLink sponsorizzato

LaGue Kristina:

What Counts as Literacy Curriculum? - nuovo libro

2008, ISBN: 9783639096217

This book examines the ways in which one prekindergarten classroom teacher integrated a newly adopted literacy curriculum into her classroom practice for the first time. The research focu… Altro …

  - No. 16202549. Costi di spedizione:Zzgl. Versandkosten. (EUR 15.42)
3
What Counts as Literacy Curriculum? - LaGue Kristina
Ordina
da Orellfuessli.ch
CHF 134,00
(indicativi € 123,74)
Spedizione: € 16,621
OrdinaLink sponsorizzato
LaGue Kristina:
What Counts as Literacy Curriculum? - nuovo libro

2008

ISBN: 9783639096217

This book examines the ways in which one prekindergarten classroom teacher integrated a newly adopted literacy curriculum into her classroom practice for the first time. The research focu… Altro …

No. 16202549. Costi di spedizione:Zzgl. Versandkosten. (EUR 16.62)
4
What Counts as Literacy Curriculum? als Buch von LaGue Kristina - LaGue Kristina
Ordina
da Hugendubel.de
€ 79,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
LaGue Kristina:
What Counts as Literacy Curriculum? als Buch von LaGue Kristina - copertina rigida, flessible

ISBN: 9783639096217

What Counts as Literacy Curriculum?:An Investigation of Text Selection, Patterns ofInteraction, and Opportunities for Learning to be Literate in a Pre-Kindergarten Classroom LaGue Kristin… Altro …

  - No. 7902461 Costi di spedizione:, , DE (EUR 0.00)
5
What Counts as Literacy Curriculum?: An Investigation of Text Selection, Patterns of Interaction, and Opportunities for Learning to be  Literate in a Pre-Kindergarten Classroom - Kristina LaGue
Ordina
da awesomebooks.com
£ 47,72
(indicativi € 55,36)
Spedizione: € 3,471
OrdinaLink sponsorizzato
Kristina LaGue:
What Counts as Literacy Curriculum?: An Investigation of Text Selection, Patterns of Interaction, and Opportunities for Learning to be Literate in a Pre-Kindergarten Classroom - nuovo libro

ISBN: 9783639096217

; Education Studies, VDM Verlag Dr. Muller Aktiengesellschaft & Co. KG

No. 9783639096217. Costi di spedizione:1, (EUR 3.47)

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
What Counts as Literacy Curriculum?

This book examines the ways in which one prekindergarten classroom teacher integrated a newly adopted literacy curriculum into her classroom practice for the first time. The research focused on analyzing the variation in text selection by the teacher and on patterns of teacher and student discourse based on the different kinds of text that were read aloud to the students. This study considers how students learn appropriate ways of being readers as they interact in a social and cultural classroom environment. Through contrastive and discourse analysis, the ways in which the teacher and students constructed patterns of interaction that accomplished very different kinds of story time events in the classroom were revealed. These variations in story time events afforded the students different opportunities for learning to be literate. This research contributes to the field of research on how students are socialized into being readers through patterned interaction across time.

Informazioni dettagliate del libro - What Counts as Literacy Curriculum?


EAN (ISBN-13): 9783639096217
ISBN (ISBN-10): 3639096215
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2008
Editore: VDM Verlag
220 Pagine
Peso: 0,344 kg
Lingua: ger/Deutsch

Libro nella banca dati dal 2008-12-17T14:23:23+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2021-05-12T10:43:31+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783639096217

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-09621-5, 978-3-639-09621-7
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : kristina
Titolo del libro: learning count, literate classroom, curriculum, interaction, patterns


< Per archiviare...