- 5 Risultati
prezzo più basso: € 74,81, prezzo più alto: € 116,93, prezzo medio: € 91,47
1
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism - Lindsey Conner
Ordina
da AbeBooks.de
€ 98,44
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Lindsey Conner:

Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism - edizione con copertina flessibile

2010, ISBN: 3639229371

[EAN: 9783639229370], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], PÄDAGOGIK LEARNING METACOGNITION CONSTRUCTIVISM ETHICAL ISSUES SOCIAL PEDAGOGY CASE STUDIES, Autor/Autorin: Conner LindseyAssoc… Altro …

NEW BOOK. Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
2
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies - Conner, Lindsey
Ordina
da Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 116,93
Spedizione: € 3,001
OrdinaLink sponsorizzato

Conner, Lindsey:

Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies - edizione con copertina flessibile

2010, ISBN: 9783639229370

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 264 Seiten, Publiziert: 2010-01-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.86 kg, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Film, Kunst & Kultur, Schule & Lern… Altro …

Gut Costi di spedizione:Gewöhnlich versandfertig in 6 bis 10 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ErgodeBooks Ships From USA
3
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies - Conner, Lindsey
Ordina
da Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 74,81
Spedizione: € 3,001
OrdinaLink sponsorizzato
Conner, Lindsey:
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies - edizione con copertina flessibile

2010

ISBN: 9783639229370

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 264 Seiten, Publiziert: 2010-01-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.86 kg, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Film, Kunst & Kultur, Schule & Lern… Altro …

Costi di spedizione:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) averdo24
4
Ordina
da alibris.co.uk
€ 83,71
OrdinaLink sponsorizzato
Lindsey Conner:
Learning About Socialethical Issues Using Evaluative Constructivism Case Studies - edizione con copertina flessibile

2001, ISBN: 9783639229370

Softcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Altro …

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Fairford, GLOUCESTERSHIRE, Books2anywhere
5
Ordina
da AbeBooks.de
€ 83,44
Spedizione: € 1,741
OrdinaLink sponsorizzato
Lindsey Conner:
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism - edizione con copertina flessibile

2010, ISBN: 3639229371

[EAN: 9783639229370], Neubuch, [PU: VDM Verlag], PRINT ON DEMAND Book; New; Fast Shipping from the UK., Books

NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 1.74 Ria Christie Collections, Uxbridge, United Kingdom [59718070] [Rating: 5 (von 5)]

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies

This book describes a case study investigation about how 18 year olds learn about the social and ethical issues associated with cancer. In this classroom, students were guided through a range of interactive participatory activities, conducted research and wrote essays to demonstrate their understanding. They were also supported to consider their use of learning strategies. The term Evaluative Constructivism is used to describe the introspective learning processes they used and how this theoretical idea relates to the range of intentions and decisions about learning they demonstrated. The book also discusses how teaching can potentially influence the effectiveness of learning through an evaluative constructivist approach. The importance of this study is that while it acknowledges the importance of the individual in self-regulation and responsibility for learning, it also values the influence of social factors, significant others (especially teachers) and the learning environment which includes resources, in the learning process.

Informazioni dettagliate del libro - Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies


EAN (ISBN-13): 9783639229370
ISBN (ISBN-10): 3639229371
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: VDM Verlag Dr. Müller
264 Pagine
Peso: 0,409 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2010-06-28T10:04:59+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-07-17T10:53:39+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783639229370

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-22937-1, 978-3-639-22937-0
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : lindsey, conner
Titolo del libro: ethical studies, constructivism, social studies, issues studies


< Per archiviare...