- 5 Risultati
prezzo più basso: € 46,32, prezzo più alto: € 85,62, prezzo medio: € 67,34
1
Investigating Decimals Misconceptions Cross-sectional and Longitudinal Appr 1317 - Shahrill, Masitah
Ordina
da ebay.ch
CHF 61,00
(indicativi € 58,92)
Spedizione: € 8,991
OrdinaLink sponsorizzato
Shahrill, Masitah:

Investigating Decimals Misconceptions Cross-sectional and Longitudinal Appr 1317 - nuovo libro

2011, ISBN: 3639328469

Investigating Decimals Misconceptions: Cross-sectional and Longitudinal ApproachesEinbandPaperback / SoftbackAutor(en)Shahrill, MasitahVerlagVDM Verlag Dr. MüllerAusgabe2011Formatangaben1… Altro …

99.3, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Costi di spedizione:Versand zum Fixpreis, [SHT: Sparversand], 65*** Idstein, [TO: Weltweit] (EUR 8.99) getbooks-de
2
SHAHRILL, M: Investigating Decimals Misconceptions
Ordina
da Orellfuessli.ch
CHF 81,90
(indicativi € 85,62)
Spedizione: € 18,821
OrdinaLink sponsorizzato
SHAHRILL, M: Investigating Decimals Misconceptions - nuovo libro

ISBN: 9783639328462

This study investigated Australian students' thinking about decimals. A Decimal Comparison Test was used to diagnose thousands of Victorian primary and secondary students' misconceptions … Altro …

Nr. A1017155008. Costi di spedizione:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.82)
3
Investigating Decimals Misconceptions - MASITAH SHAHRILL
Ordina
da AbeBooks.de
€ 46,32
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
MASITAH SHAHRILL:
Investigating Decimals Misconceptions - edizione con copertina flessibile

2011

ISBN: 3639328469

[EAN: 9783639328462], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. M?ller], PäDAGOGIK SEKUNDARSTUFE I II DECIMAL COMPARISON TEST DECIMALS MISCONCEPTIONS CROSS-SECTIONAL AND LONGITUDINAL APPROACHES, Dies… Altro …

NEW BOOK. Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
4
Ordina
da AbeBooks.fr
€ 75,25
Spedizione: € 23,891
OrdinaLink sponsorizzato
Masitah Shahrill:
Investigating Decimals Misconceptions: Cross-sectional and Longitudinal Approaches - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 3639328469

[EAN: 9783639328462], Nouveau livre, [SC: 23.89], [PU: VDM Verlag, Germany], MASITAH SHAHRILL INVESTIGATING DECIMALS MISCONCEPTIONS CROSS SECTIONAL AND LONGITUDINAL APPROACHES, This is a … Altro …

NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 23.89 WorldofBooks20, GORING BY SEA, United Kingdom [64841603] [Note: 4 (sur 5)]
5
Ordina
da AbeBooks.fr
€ 70,57
Spedizione: € 9,561
OrdinaLink sponsorizzato
Masitah Shahrill:
Investigating Decimals Misconceptions Crosssectional and Longitudinal Approaches - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 3639328469

[EAN: 9783639328462], Nouveau livre, [SC: 9.56], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], New Book. Delivered from our UK warehouse in 4 to 14 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Establish… Altro …

NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 9.56 Books2Anywhere, Fairford, GLOS, United Kingdom [190245] [Note: 5 (sur 5)]

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Investigating Decimals Misconceptions: Cross-sectional and Longitudinal Approaches

This study investigated Australian students' thinking about decimals. A Decimal Comparison Test was used to diagnose thousands of Victorian primary and secondary students' misconceptions of decimal notation. The cross-sectional approach adopted in this study focuses on the tests while the longitudinal approach focuses on the students. Results revealed large variations especially in the prevalence of expertise by class, in particular Grade 6. There were Grade 6 students who answered the test inconsistently and have a tendency towards choosing the decimal with the most digits as the largest number. Whereas Grade 10 students have a tendency towards choosing the decimal with the fewest digits as the largest number. Analysis from the longitudinal study identified 122 regression students. These students had almost no errors in their first test but, made more errors in the second test. Further analysis indicated some regression students were consistent in using various incomplete algorithms to correctly choose many decimal comparisons. However, when the algorithm used failed to give a definite answer, they might guess or revert to a latent misconception.

Informazioni dettagliate del libro - Investigating Decimals Misconceptions: Cross-sectional and Longitudinal Approaches


EAN (ISBN-13): 9783639328462
ISBN (ISBN-10): 3639328469
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2011
Editore: VDM Verlag Dr. Müller

Libro nella banca dati dal 2009-10-23T23:07:57+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-06-12T22:06:01+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783639328462

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-32846-9, 978-3-639-32846-2


< Per archiviare...