- 5 Risultati
prezzo più basso: € 49,00, prezzo più alto: € 71,00, prezzo medio: € 53,40
1
Masculinity in International print advertising - Using appeals to analyze masculinity dimension in International print advertising - Eskelinen, Lauri
Ordina
da booklooker.de
€ 49,00
OrdinaLink sponsorizzato
Eskelinen, Lauri:

Masculinity in International print advertising - Using appeals to analyze masculinity dimension in International print advertising - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 9783639360790

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], This study is about the presentation of modern masculinity, comparing print advertisements from two countries Finland and Unite… Altro …

  - Costi di spedizione:Zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi Syndikat Buchdienst
2
Masculinity in International print advertising - Lauri Eskelinen
Ordina
da booklooker.de
€ 49,00
Spedizione: € 23,001
OrdinaLink sponsorizzato

Lauri Eskelinen:

Masculinity in International print advertising - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9783639360790

[ED: Taschenbuch], [PU: VDM Verlag], Neuware - This study is about the presentation of modern masculinity, comparing print advertisements from two countries Finland and United States. The… Altro …

Costi di spedizione:Versand in die Schweiz. (EUR 23.00) Mein Buchshop
3
Masculinity in International print advertising - Lauri Eskelinen
Ordina
da booklooker.de
€ 49,00
Spedizione: € 7,001
OrdinaLink sponsorizzato
Lauri Eskelinen:
Masculinity in International print advertising - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9783639360790

[ED: Taschenbuch], [PU: VDM Verlag], Neuware - This study is about the presentation of modern masculinity, comparing print advertisements from two countries Finland and United States. The… Altro …

  - Costi di spedizione:Versand nach Österreich. (EUR 7.00) Mein Buchshop
4
Masculinity In International Print Advertising Lauri Eskelinen Author
Ordina
da BarnesandNoble.com
€ 71,00
OrdinaLink sponsorizzato
Masculinity In International Print Advertising Lauri Eskelinen Author - nuovo libro

ISBN: 9783639360790

This study is about the presentation of modern masculinity, comparing print advertisements from two countries; Finland and United States. The focus was also towards masculine values, whic… Altro …

new in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
5
Masculinity in International print advertising Using appeals to analyze masculinity dimension in International print advertising - Eskelinen, Lauri
Ordina
da Achtung-Buecher.de
€ 49,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Eskelinen, Lauri:
Masculinity in International print advertising Using appeals to analyze masculinity dimension in International print advertising - nuovo libro

2011, ISBN: 3639360796

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:VDM Verlag]

  - Costi di spedizione:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Masculinity In International Print Advertising Lauri Eskelinen Author

This study is about the presentation of modern masculinity, comparing print advertisements from two countries; Finland and United States. The focus was also towards masculine values, which were analyzed using Pollay's advertising appeals. Project GLOBE's (Global Leadership and Organizational Behaviour Effectiveness) theory and view about culture and issues related to culture, were used to create theoretical framework of masculinity. There is a significant difference, when compared to previous studies about culture connected to advertising: masculinity dimension was analyzed using two GLOBE's cultural dimensions, gender egalitarianism and assertiveness, unlike previous studies, which did the similar analyze using Hofstede's cultural dimensions. Small sample was collected from Cosmopolitan magazine from both countries issues. The results suggest that there are differences in target countries advertising, but it needs to be researched more thoroughly to get more accurate results.

Informazioni dettagliate del libro - Masculinity In International Print Advertising Lauri Eskelinen Author


EAN (ISBN-13): 9783639360790
ISBN (ISBN-10): 3639360796
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2011
Editore: VDM Verlag Core >1

Libro nella banca dati dal 2008-12-18T18:19:37+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2020-07-23T23:13:04+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783639360790

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-36079-6, 978-3-639-36079-0
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : hofstede
Titolo del libro: advertising


< Per archiviare...