- 5 Risultati
prezzo più basso: € 49,00, prezzo più alto: € 49,00, prezzo medio: € 49,00
1
Ordina
da booklooker.de
€ 49,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Larbanet, Charlotte / Ligier, Benjamin:

The Internet use by the Luxury industry - An interactive tool for a very demanding sector - edizione con copertina flessibile

2010, ISBN: 9783838350011

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Luxury can be characterized using these following adjectives: high price product, exclusivity, prestige, and niche ma… Altro …

Costi di spedizione:Geen verzendingskosten. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
Ordina
da booklooker.de
€ 49,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato

Larbanet, Charlotte / Ligier, Benjamin:

The Internet use by the Luxury industry - An interactive tool for a very demanding sector - edizione con copertina flessibile

2010, ISBN: 9783838350011

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Luxury can be characterized using these following adjectives: high price product, exclusivity, prestige, and niche ma… Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
3
The Internet use by the Luxury industry - Charlotte LARBANET
Ordina
da booklooker.de
€ 49,00
Spedizione: € 2,001
OrdinaLink sponsorizzato
Charlotte LARBANET:
The Internet use by the Luxury industry - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9783838350011

[ED: Taschenbuch], [PU: LAP Lambert Acad. Publ.], Neuware - Luxury can be characterized using these following adjectives: high price product, exclusivity, prestige, and niche market. The … Altro …

Costi di spedizione: EUR 2.00 Rheinberg-Buch
4
The Internet use by the Luxury industry - Charlotte LARBANET
Ordina
da booklooker.de
€ 49,00
Spedizione: € 2,001
OrdinaLink sponsorizzato
Charlotte LARBANET:
The Internet use by the Luxury industry - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9783838350011

[ED: Taschenbuch], [PU: LAP Lambert Acad. Publ.], Neuware - Luxury can be characterized using these following adjectives: high price product, exclusivity, prestige, and niche market. The … Altro …

Costi di spedizione: EUR 2.00 Rheinberg-Buch
5
Ordina
da Thalia.de
€ 49,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Charlotte Larbanet#Benjamin Ligier:
LARBANET, C: Internet use by the Luxury industry - edizione con copertina flessibile

2010, ISBN: 9783838350011

Luxury can be characterized using these following adjectives: high price product, exclusivity, prestige, and niche market. The Internet is a mass media using by 1,596 million of people ar… Altro …

Nr. 23583044. Costi di spedizione:, Lieferbar in 2 - 3 Tage, DE. (EUR 0.00)

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
The Internet use by the Luxury industry: An interactive tool for a very demanding sector

Luxury can be characterized using these following adjectives: high price product, exclusivity, prestige, and niche market. The Internet is a mass media using by 1,596 million of people around the world that doesn't permit physical interaction between web users. Despite this, the authors asked themselves why a mass media without physical contact possibility was used by an industry of niche whose the pillars are high service levels and relationship. The aim of the study was firstly to understand and show that the Internet is a medium equal to the luxury industry's demands and needs in terms of communication and distribution. The second objective was to describe how luxury brands should design and build their websites in order to respect their luxury's specificities and reach their goals. This paper starts by equiping the readers with the subject in concern. Besides it, an overview of the relevant concepts about marketing tools and Internet applications available to online brands is made. Laslty, the concept of Web experience is reached giving the important elements (marketing tools and Internet applications)in a website conception.

Informazioni dettagliate del libro - The Internet use by the Luxury industry: An interactive tool for a very demanding sector


EAN (ISBN-13): 9783838350011
ISBN (ISBN-10): 3838350014
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: LAP LAMBERT Academic Publishing
92 Pagine
Peso: 0,158 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2007-01-08T06:39:45+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2020-10-07T20:11:11+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783838350011

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-8383-5001-4, 978-3-8383-5001-1
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Titolo del libro: internet, luxury


< Per archiviare...