- 4 Risultati
prezzo più basso: € 79,00, prezzo più alto: € 97,00, prezzo medio: € 84,88
1
Ordina
da BarnesandNoble.com
(indicativi € 97,00)
OrdinaLink sponsorizzato

Service Quality Dimensions - nuovo libro

ISBN: 9783838372846

This study is the first comprehensive work in the literature to investigate service quality dimensions in the contexts of retail/business customers of traditional and Islamic banks. The f… Altro …

Free Shipping on eligible orders over $25 Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi
2
Service Quality Dimensions - Abdelaziz, Dr. Gamal Sayed
Ordina
da Buch24.de
(indicativi € 79,00)
OrdinaLink sponsorizzato

Abdelaziz, Dr. Gamal Sayed:

Service Quality Dimensions - edizione con copertina flessibile

ISBN: 3838372840

edizione con copertina rigida

An Empirical Study in Banking Industry - Buch, gebundene Ausgabe, 436 S., Beilagen: Paperback, Erschienen: 2010 LAP Lambert Acad. Publ. This study is the first comprehensive work in the l… Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei innerhalb der BRD, Costi di spedizione aggiuntivi
3
Service Quality Dimensions - Abdelaziz, Dr. Gamal Sayed
Abdelaziz, Dr. Gamal Sayed:
Service Quality Dimensions - edizione con copertina flessibile

2010

ISBN: 3838372840

edizione con copertina rigida

An Empirical Study in Banking Industry - Buch, gebundene Ausgabe, 436 S., Beilagen: Paperback, Erschienen: 2010 LAP Lambert Acad. Publ.

  - Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi buch24de
4
Service Quality Dimensions - Gamal Sayed Abdelaziz
Ordina
da BookDepository.com
€ 84,52
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Gamal Sayed Abdelaziz:
Service Quality Dimensions - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9783838372846

Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Sales & Marketing

  - Costi di spedizione:Versandkostenfrei (EUR 0.00)

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Service Quality Dimensions

This study is the first comprehensive work in the literature to investigate service quality dimensions in the contexts of retail/business customers of traditional and Islamic banks. The first phase of the study explored concepts, dimensions and models of service quality. The hypotheses were developed in the second phase. The third phase was concerned with the empirical work. The findings are firstly- technical quality, functional quality and image together have been found to be better fit than SERVQUAL alone as predictors of perceived service quality. The results also indicate that functional quality is more important than technical quality. Secondly, the type of customer (retail/business) was found to have a significant impact on the relative importance of some aspects of functional quality. Thirdly, the research reveals only a few differences between the retail and business customers of banks, and a few differences between Islamic and non-Islamic bank customers in terms of the relative importance of service quality dimensions. Practically, the study provides a well developed measure of technical quality and a series of useful recommendations for banks' managers.

Informazioni dettagliate del libro - Service Quality Dimensions


EAN (ISBN-13): 9783838372846
ISBN (ISBN-10): 3838372840
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: LAP Lambert Academic Publishing

Libro nella banca dati dal 2009-03-20T11:09:05+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2015-11-04T03:42:21+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783838372846

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-8383-7284-0, 978-3-8383-7284-6
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : sayé
Titolo del libro: bauernregeln dimensions, service


< Per archiviare...